o projektu
Obrázek produktu eObuv.cz

Recenze eObuv.cz

  • Doručení přes Zásilkovnu
  • Ověřeno zákazníky
  • Platba na dobírku
  • Mobilní aplikace
  • Komfortní nákup přes telefon
  • Nákup bez registrace
  • Prodloužená lhůta na vrácení
  • Uživatelské recenze
  • Vynikající dostupnost informací
  • Srovnávač produktů
  • Zákaznická linka
  • Chat
  • Móda
Obrázek produktu eObuv.cz
87%
Hodnocení produktů počítame na základě jeho technických parametrů, testů a uživatelských recenzí.
4. místo z 138
Hodnocení
4. místo z 138
Detail hodnocení
  • 61 %
    Doručení a vrácení zboží Dává dohromady parametry, které vypovídají o dopravě a vrácení zboží, jako jsou možnosti dopravy, délku lhůty na odstoupení od smlouvy a možnost bezplatného vrácení.
  • 95 %
    Důvěryhodnost a dostupnost informací Zahrnuje parametry, které vypovídají o důvěryhodnosti webu a dostupnosti informací, jako je například protokol HTTPS nebo dostupnost obchodních podmínek, zásad ochrany osobních údajů a dalších informací na webu.
  • 100 %
    Nákup přes mobil Hodnotí přizpůsobení webu mobilnímu zobrazení, tedy zda mají webové stránky odpovídající nastavení při prohlížení na mobilu a jestli v tomto rozhraní fungují důležité nástroje, jako je filtrace nebo řazení.
  • 83 %
    Komfort výběru a nákupu Dává dohromady možnosti řazení, možnosti filtrace, přítomnost uživatelských recenzí, varianty platby a další parametry, které ovlivňují komfort výběru a nákupu zboží.
parametry
Obsah
  1. Důvěryhodnost a dostupnost informací
  2. Další obsah a zákaznická podpora
  3. Komfort výběru
  4. Nákup, doručení a vrácení zboží
  5. Podobné produkty
Klady
  • Zapojen do programu Ověřeno zákazníky
  • Prodloužená lhůta na odstoupení od smlouvy
  • Má velký počet recenzí od zákazníků
  • Stránky dobře fungují i na telefonu
  • Všechny informace o nákupu snadno najdete
  • E-shop umožňuje srovnání produktů
  • Není nutná registrace
  • Obchod se ptá na souhlas s použitím e-mailu
  • K dispozici je mobilní aplikace
  • Nechybí protokol HTTPS
  • Obchod má zákaznickou linku
  • Umožňuje doručení na výdejnu Zásilkovny
  • U produktů je prostor pro zákaznické recenze
  • Můžete platit na dobírku
  • E-shop udává předpokládané datum dodání
  • Součástí webu je sekce s doplňkovými články
  • Na webu je průvodce nákupem
  • Na webu je stránka FAQ
  • Produktům nechybí hodnocení zákazníků
  • Zboží lze řadit podle data přidání
  • Produkty lze seřadit podle výše slevy
  • Možnost chatovat se zákaznickou podporou
Zápory
  • Nemá kamenné prodejny
  • Neumožňuje řazení produktů podle oblíbenosti

Důvěryhodnost a dostupnost informací

Název Hodnota Porovnání s 138 recenzovanými produkty
HTTPS Protokol HTTPS by dnes neměl žádnému e-shopu chybět. Zabezpečuje přenos dat, tedy například i vašich osobních nebo platebních údajů. Ano 100% má https Ano
Ověřeno zákazníky Heureka Certifikát Ověřeno zákazníky získávají e-shopy, které mají dostatek aktuálních kladných recenzí. Hodnocení těchto e-shopů je ověřené, to znamená, že recenze pocházejí od reálných zákazníků. Ano 68% má ověřeno zákazníky heureka Ano
Počet recenzí na Heurece Vysoký počet recenzí, například v řádu tisíců, dodává e-shopu na důvěryhodnosti. Žádné nebo jen několik recenzí je třeba brát s větší rezervou. 30683 Vyšší než 91% porovnaných (10464 průměr)
Hodnocení na Heurece E-shopy zapojené do programu Ověřeno zákazníky mohou dostat až 5 hvězdiček, u velmi dobře hodnocených e-shopů bývá skóre většinou 4,6-4,9. 4.7 Vyšší než 50% porovnaných (5 průměr)
Obchodní podmínky na webu Každý internetový obchod by měl mít na webo volně dostupné obchodní podmínky. Pokud nejsou na webových stránkách dohledatelné, snižuje to důvěryhodnost e-shopu. Ano 99% má obchodní podmínky na webu Ano
Informace o platbě na webu Při nákupu dříve či později zjistíte, jakými metodami můžete za zboží zaplatit. Pro ušetření času je ale lepší vědět tuto informaci už dopředu, kdy se rovnou můžete rozhodnout, jestli vám dané možnosti placení vyhovují. Ano 98% má informace o platbě na webu Ano
Informace o platbě na speciální stránce Nejdůležitější informace by měly být uvedené v obchodních podmínkách e-shopu. Ty ale nejsou vždy dvakrát přehledné a srozumitelné, často se tak můžete setkat i s vysvětlením daných informací mimo obchodní podmínky, třeba v nějakém průvodci nákupem. Ano 79% má informace o platbě na speciální stránce Ano
Informace o dopravě na webu Při rozhodování mezi několika e-shopy bývá nabídka a cena dopravy často stěžejní. Proto by měly být tyto informace dostupné na webu ještě před samotným nákupem, ne vždy tomu tak ale je. Ano 99% má informace o dopravě na webu Ano
Informace o dopravě na speciální stránce Hodnotíme, zda jsou informace o dopravě dohledatelné mimo obchodní podmínky. V některých e-shopech bývají informace o nákupu na zvláštních stránkách v trochu stravitelnější formě. Ano 89% má informace o dopravě na speciální stránce Ano
Informace o reklamaci na webu Na stránkách e-shopu by neměly chybět informace o reklamaci. Ano 99% má informace o reklamaci na webu Ano
Informace o reklamaci na speciální stránce Reklamační řád by měl být snadno dohledatelný na stránkách e-shopu, abyste při reklamaci hned věděli, jak postupovat. Ano 76% má informace o reklamaci na speciální stránce Ano
Informace o vrácení na webu Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží by mělo být co nejjednodušší a nejrychlejší. Proto je potřeba, aby na stránkách obchodu nechyběly informace, jak postupovat při odstoupení od smlouvy. Ano 99% má informace o vrácení na webu Ano
Informace o vrácení na speciální stránce E-shopy často mívají speciální stránku určenou informacím o odstoupení od smlouvy, mnohdy i v kombinaci s reklamačním řádem. Ano 57% má informace o vrácení na speciální stránce Ano
Zásady ochrany osobních údajů na webu Zásady ochrany osobních údajů mohou být součástí obchodních podmínek, nebo uvedené zvlášť na speciální stránce. Ano 98% má zásady ochrany osobních údajů na webu Ano
Zásady ochrany osobních údajů na speciální stránce K usnadnění nákupu mívají e-shopy sekci průvodce nákupem, která popisuje, jak postupovat. Ano 83% má zásady ochrany osobních údajů na speciální stránce Ano

Pro bezpečný nákup na internetu je v dnešní době protokol HTTPS jednou ze základních podmínek. Ani obchod eObuv.cz jej nepostrádá a přenos vašich dat je tak vhodně zabezpečený.

E-shop je zapojen do programu Ověřeno zákazníky. Recenze tohoto obchodu jsou tak ověřené, což znamená, že pocházejí od reálných zákazníků. Můžete si tak udělat lepší představu o spolehlivosti e-shopu.

Na webových stránkách e-shopu by neměly chybět informace o platbě, dopravě, reklamaci a vrácení, obchodní podmínky a zásady ochrany osobních údajů. Nic z toho stránky tohoto obchodu nepostrádají a o všem se tak můžete informovat již před nákupem.

Všechny informace o nákupu jsou na webu velmi snadno dostupné, v dosahu jednoho až dvou kliknutí myší máte obchodní podmínky, zásady ochrany osobních údajů, informace o platbě, dopravě, reklamaci i vrácení.

Ke snazšímu vyhledávání má e-shop informace o platbě a dopravě na speciální stránce. Nemusíte tak po nich pátrat v obchodních podmínkách.

Informace o reklamaci a vrácení najdete na webu tohoto e-shopu také na zvláštní stránce, pro snazší dohledávání.

Zásady ochrany osobních údajů jsou na stránkách e-shopu uvedené zvlášť. Díky tomu je nemusíte dohledávat v obchodních podmínkách.

Další obsah a zákaznická podpora

Název Hodnota Porovnání s 138 recenzovanými produkty
Průvodce nákupem K usnadnění nákupu mívají e-shopy sekci průvodce nákupem, která popisuje, jak postupovat. Ano 50% má průvodce nákupem Ano
Průvodce výběrem Průvodce výběrem se věnuje specifikům výběru produktů, často bývá u specializovaných obchodů. Ne 81% má průvodce výběrem Ne
FAQ Stránka s nejčastěji kladenými dotazy vám může ušetřit čas strávený komunikací se zákaznickou podporou. Najdete na ní totiž řešení nejčastějších problémů, se kterými se zákazníci při nákupu potýkají. Ano 50% má faq Ano
Poradna Poradna v internetových obchodech bývá často věnovaná i jiným tématům, než je samotný nákup. Například v internetových lékárnách bývá poradna zaměřená na zdravotní problémy apod. Ne 81% má poradna Ne
Blog/magazín Blog nebo magazín patří mezi doplňkové zdroje informací na webu. Většinou obsahuje spíše zábavné nebo poučné články, recenze a informace o novinkách na trhu. Ano 59% má blog/magazín Ano
Chat Při prohlížení některých e-shopů na vás vyskočí okénko chatu, jehož pomocí můžete snadno a rychle komunikovat se zákaznickou podporou. Ano 39% má chat Ano
Zákaznická linka Zejména u větších e-shopů bývá na webových stránkách telefonní linka na zákaznickou podporu, která se hodí zejména pro rychlé dotazy nebo řešení problémů. Ano 95% má zákaznická linka Ano

Díky sekci průvodce nákupem, který vám poradí krok po kroku, jak postupovat, by měla být koupě vybraného produktu hračkou.

Pokud si při nákupu s něčím nebudete vědět rady, dobrým zdrojem informací mohou být stránky s FAQ, tedy nejčastěji kladenými dotazy. Kromě těch má e-shop také blog/magazín. Dalším doplňkovým zdrojem informací bývá u e-shopů také poradna, tu ale na těchto stránkách nenajdete.

Může se stát, že budete mít důležitý dotaz ohledně nákupu. Pro takové účely slouží i většiny e-shopů e-mailová adresa, tento má navíc také chatovací okénko přímo na webu a zákaznickou linku, které umožňují rychlé řešení problémů.

Komfort výběru

Název Hodnota Porovnání s 138 recenzovanými produkty
Mobilní aplikace Mobilní aplikace internetových obchodů nebývají příliš časté a jejich stažení se vyplatí hlavně stálým zákazníkům, pro jednorázový nákup bývají vcelku zbytečné. Ano 13% má mobilní aplikace Ano
Přizpůsobení mobilnímu zobrazení Moderní webové stránky už by měly být vhodně přizpůsobené prohlížení na mobilním telefonu. Bohužel to není pro všechny e-shopy pravidlem a nakupování přes telefon tak v některých případech může být velmi nepohodlné, až nemožné. Ano 94% má přizpůsobení mobilnímu zobrazení Ano
Funkce filtrace na telefonu Také na mobilním telefonu by mělo fungovat filtrování produktů, které vám usnadní výběr. Ano 86% má funkce filtrace na telefonu Ano
Funkce řazení na telefonu I při vybírání zboží na telefonu by měla fungovat funkce řazení, například podle ceny. Ano 92% má funkce řazení na telefonu Ano
Filtrace Filtrace je užitečný nástroj, kde si pomocí zvolených parametrů můžete rychle vytřídit produkty, které vyhovují vašim požadavkům. Aby byla filtrace efektivní, měla by zahrnovat dostatek parametrů, v takovém případě ji hodnotíme jako pokročilou. Základní filtrace umožňuje například selekci pouze podle značky nebo jen několika dalších kritérií. Pokročilá 58% má filtrace Pokročilá
Řazení podle ceny Řazení podle ceny bývá u e-shopů nejčastější, slouží k lepší orientaci v nabídce produktů. Ano 94% má řazení podle ceny Ano
Řazení podle oblíbenosti Řazení podle oblíbenosti většinou vychází z uživatelských hodnocení nebo prodávanosti produktu. Ne 36% má řazení podle oblíbenosti Ne
Řazení podle data Řazení podle data umožňuje vyhledat na e-shopu novinky v nabídce. Ano 37% má řazení podle data Ano
Řazení podle slevy Řazení podle výše slevy pomáhá vyhledat nejvýhodnější nabídku. Ano 23% má řazení podle slevy Ano
Řazení podle názvu Řazení podle názvu pomáhá například při hledání konkrétního produktu. Ne 55% má řazení podle názvu Ne
Fotografie Ano 100% má fotografie Ano
Možnost srovnání produktů Užitečná funkce, díky které si můžete porovnat parametry dvou a více produktů. Ano 21% má možnost srovnání produktů Ano
Hodnocení zákazníků Vždy je výhodou, když je u produktů alespoň číselné nebo bodové hodnocení. Ano 52% má hodnocení zákazníků Ano
Recenze zákazníků Recenze zákazníků zprostředkovávají uživatelskou zkušenost a často bývají při výběru produktů rozhodující. Ano 42% má recenze zákazníků Ano
Diskuze u produktu Diskuze u produktů slouží ke sdílení dotazů, recenzí a zkušeností. Ne 81% má diskuze u produktu Ne
Informace o dostupnosti/ předpokládané době dodání Ideální je, když je u produktu rovnou uvedené předpokládané datum dodání. Pokud jej e-shopy neuvádějí, měly by mít alespoň informací, zda zboží je či není skladem. Předpokládané datum dodání 47% má informace o dostupnosti/ předpokládané době dodání Předpokládané datum dodání

E-shop má jak webové stránky přizpůsobené mobilnímu zobrazení, tak mobilní aplikaci. Je tak perfektně připravený na zákazníky, kteří k nákupu používají chytrý telefon.

Při prohlížení webových stránek e-shopu na mobilu nezůstanete ochuzení o funkci filtrace a řazení. U některých e-shopů tyto možnosti při prohlížení na mobilu chybí.

V desítkách až stovkách produktů, které dnes v e-shopech najdete, se často poměrně špatně orientuje. E-shopy proto většinou nabízejí možnost filtrování produktů, která vám ušetří spoustu času. U tohoto obchodu je filtrace pokročilá, to znamená, že zahrnuje dostatečné množství parametrů pro detailní filtrování.

Většina e-shopů umožňuje řazení zboží, nejoblíbenější jsou varianty řazení podle ceny a podle oblíbenosti produktů. Z těchto dvou možností nabízí e-shop eObuv.cz pouze řazení podle ceny, tedy například od nejlevnějších produktů po nejdražší.

Kromě klasického řazení produktů podle ceny nebo oblíbenosti mívají e-shopy také řazení podle některých dalších kritérií, například podle názvu, data nebo výše slevy. V tomto případě v e-shopu najdete zmíněné řazení podle data a výše slevy.

Pokud se nemůžete rozhodnout mezi několika variantami, mohl by vám pomoct srovnávač produktů, který vám umožní jednoduše porovnat vlastnosti zboží.

Zprostředkování uživatelské zkušenosti je při nakupování na internetu, kdy si nemůžete zboží sami osahat, velkým přínosem. Chválíme proto, že se u produktů v e-shopu dočkáte hodnocení od zákazníků i slovních recenzí.

Tento e-shop nemá u produktů prostor k diskuzi. Jde přitom o užitečný prvek, který by vám mohl ušetřit čas strávený kontaktováním zákaznické podpory.

Na stránkách s produkty je uvedené předpokládané datum dodání. Už při výběru tak víte, kdy zhruba můžete zboží očekávat, což je značnou výhodou zejména pokud na zásilku spěcháte. Můžete si takto totiž porovnat, jestli nějaký jiný obchod nenabízí doručení o něco rychleji.

Nákup, doručení a vrácení zboží

Název Hodnota Porovnání s 138 recenzovanými produkty
Nutnost registrace Zejména při jednorázovém nákupu může být nutnost registrace poněkud obtěžující. Výhodou proto je, když e-shopy umožňují i nákup bez registrace. Ne 90% má nutnost registrace Ne
Souhlas s použitím e-mailu Nákupem často automaticky vyjadřujete souhlas se zasíláním marketingových zpráv. Některé e-shopy vám ale dávají na výběr, zda s použitím vašeho e-mailu k reklamním účelům souhlasíte. Ano 50% má souhlas s použitím e-mailu Ano
Platba kartou Platba kartou je jednou z nejpopulárnějších možností platby na internetu. Ano 94% má platba kartou Ano
Platba převodem Platba převodem může být oproti jiným metodám pomalejší. Ano 88% má platba převodem Ano
Platba na dobírku Platbu na dobírku je vhodné zvolit zejména při prvním nákupu v daném e-shopu. Pokud obchod platbu na dobírku neumožňuje, může to být trochu podezřelé. Ano 86% má platba na dobírku Ano
Vyzvednutí na pobočce Některé e-shopy umožňují vyzvednutí v kamenné pobočce obchodu. To může být zdarma nebo za poplatek, většinou spíše symbolický. Ne 39% má vyzvednutí na pobočce Ne
Česká pošta Česká pošta bývá jedním z nejběžnějších doručovatelů, i když řada e-shopů už využívá soukromé doručovací služby. Ideální je, pokud má zákazník na výběr mezi několika různými doručovateli. Ano 63% má česká pošta Ano
Dopravní společnost Většina internetových obchodů spolupracuje alespoň s jednou, ale i s několika dopravními společnostmi. Ano 92% má dopravní společnost Ano
Zásilkovna Zásilkovna umožňuje zaslání balíčku na výdejnu, kde si jej můžete vyzvednout, až se vám to bude hodit. Ano 43% má zásilkovna Ano
Uloženka Uloženka a další výdejny suplují kamenné pobočky e-shopů, objednané zboží si sami vyzvednete ve volném čase. Ne 91% má uloženka Ne
Lhůta na vrácení Po převzetí zboží máte zákonem garantovanou 14denní lhůtu na odstoupení od smlouvy a vrácení zboží. Některé e-shopy tuto lhůtu ještě prodlužují, mnohdy i několikanásobně. 30 Dní Nižší než 67% porovnaných (24 Dní průměr)
Možnost bezplatného vrácení Vracení zboží zpět prodejci probíhá na náklady kupujícího. Některé obchody ale umožňují toto vrácení zdarma, ať už na pobočce, nebo díky speciálnímu štítku, se kterým můžete balík odeslat poštou nebo dopravcem na náklady prodejce. Ano 31% má možnost bezplatného vrácení Ano

E-shop eObuv.cz patří k obchodům, ve kterých můžete nakoupit i bez registrace. To je ideální při jednorázovém nákupu, kdy se nechcete zdržovat s vyplňováním registračního formuláře.

Na rozdíl od řady jiných e-shopů vám tento obchod dává na výběr, zda souhlasíte se zasíláním marketingových sdělení na váš e-mail nebo ne. Díky tomu se nemusíte obtěžovat s následným odhlašováním různých newsletterů, pokud o tyto zprávy nemáte zájem.

Při nákupu přes internet se nejčastěji platí kartou, převodem nebo na dobírku. E-shop eObuv.cz nabízí všechny zmíněné standardní možnosti platby a záleží na vašich preferencích, která z nich vám vyhovuje nejlépe.

Pokud preferujete osobní odběr zboží, máme pro vás dobrou zprávu. Zboží si můžete převzít na výdejně Zásilkovny. Naopak s další oblíbenou výdejnou, Uloženkou, tento e-shop nespolupracuje a nemá ani vlastní kamenné pobočky.

Obchod dává v možnostech dopravy na výběr mezi Českou poštou a dopravní společností. Můžete si tak zvolit podle svých preferencí, ne všechny e-shopy tuto možnost nabízejí.

Po převzetí zboží máte zákonem garantované dva týdny na rozmyšlenou, zda vám daný produkt vyhovuje. Velkou výhodou tohoto e-shopu je fakt, že zákonnou lhůtu ještě prodlužuje a na odstoupení od smlouvy tak máte celkem 30 dní.

87%
Hodnocení produktů počítame na základě jeho technických parametrů, testů a uživatelských recenzí.
eObuv.cz 4. místo z 138
Zobrazit nabídky

Další podobné produkty

Obrázek produktu Alza.cz
Alza.cz
88%
Hodnocení produktů počítame na základě jeho technických parametrů, testů a uživatelských recenzí.
2. místo z 138 Přečíst recenzi
  • Vyzvednutí na pobočce
  • Doručení přes Zásilkovnu
  • Platba na dobírku
  • Mobilní aplikace
  • Komfortní nákup přes telefon
  • Nákup bez registrace
  • Uživatelské recenze
  • Vynikající dostupnost informací
  • Srovnávač produktů
  • Zákaznická linka
  • Elektronika
  • Kosmetika
  • Drogerie
  • Pro děti
  • Chovatelské potřeby
  • Bydlení
  • Sport
  • Hobby
  • Auto-moto
Zobrazit nabídky
Obrázek produktu Czc.cz
Czc.cz
88%
Hodnocení produktů počítame na základě jeho technických parametrů, testů a uživatelských recenzí.
3. místo z 138 Přečíst recenzi
  • Vyzvednutí na pobočce
  • Doručení přes Uloženku
  • Ověřeno zákazníky
  • Platba na dobírku
  • Mobilní aplikace
  • Komfortní nákup přes telefon
  • Nákup bez registrace
  • Uživatelské recenze
  • Vynikající dostupnost informací
  • Srovnávač produktů
  • Zákaznická linka
  • Elektronika
Zobrazit nabídky
Obrázek produktu SportObchod.cz
SportObchod.cz
86%
Hodnocení produktů počítame na základě jeho technických parametrů, testů a uživatelských recenzí.
5. místo z 138 Přečíst recenzi
  • Vyzvednutí na pobočce
  • Doručení přes Zásilkovnu
  • Ověřeno zákazníky
  • Platba na dobírku
  • Komfortní nákup přes telefon
  • Nákup bez registrace
  • Prodloužená lhůta na vrácení
  • Uživatelské recenze
  • Vynikající dostupnost informací
  • Srovnávač produktů
  • Zákaznická linka
  • Výživové doplňky
  • Sport
Zobrazit nabídky