o projektu
Obrázek produktu Euronics.cz

Recenze Euronics.cz

  • Vyzvednutí na pobočce
  • Ověřeno zákazníky
  • Platba na dobírku
  • Komfortní nákup přes telefon
  • Uživatelské recenze
  • Vynikající dostupnost informací
  • Srovnávač produktů
  • Zákaznická linka
  • Elektronika
  • Hobby
  • Auto-moto
Obrázek produktu Euronics.cz
86%
Hodnocení produktů počítame na základě jeho technických parametrů, testů a uživatelských recenzí.
6. místo z 138
Hodnocení
6. místo z 138
Detail hodnocení
  • 95 %
    Důvěryhodnost a dostupnost informací Zahrnuje parametry, které vypovídají o důvěryhodnosti webu a dostupnosti informací, jako je například protokol HTTPS nebo dostupnost obchodních podmínek, zásad ochrany osobních údajů a dalších informací na webu.
  • 95 %
    Nákup přes mobil Hodnotí přizpůsobení webu mobilnímu zobrazení, tedy zda mají webové stránky odpovídající nastavení při prohlížení na mobilu a jestli v tomto rozhraní fungují důležité nástroje, jako je filtrace nebo řazení.
  • 84 %
    Komfort výběru a nákupu Dává dohromady možnosti řazení, možnosti filtrace, přítomnost uživatelských recenzí, varianty platby a další parametry, které ovlivňují komfort výběru a nákupu zboží.
  • 54 %
    Doručení a vrácení zboží Dává dohromady parametry, které vypovídají o dopravě a vrácení zboží, jako jsou možnosti dopravy, délku lhůty na odstoupení od smlouvy a možnost bezplatného vrácení.
parametry
Obsah
  1. Důvěryhodnost a dostupnost informací
  2. Další obsah a zákaznická podpora
  3. Komfort výběru
  4. Nákup, doručení a vrácení zboží
  5. Podobné produkty
Klady
  • Nechybí certifikát Ověřeno zákazníky
  • Zboží můžete převzít na pobočce
  • Obchod je ohodnocený mnoha zákazníky
  • Komfortní nakupování přes smartphone
  • Všechny informace o nákupu jsou dobře dostupné
  • Umožňuje srovnání produktů
  • Stránky e-shopu jsou zabezpečené
  • E-shop má zákaznickou linku
  • Produkty mají recenze od zákazníků
  • Umožňuje platbu při převzetí
  • Obchod uvádí předpokládané datum dodání
  • E-shop má průvodce nákupem
  • Poradí s výběrem produktů
  • Má stránku s nejčastěji kladenými dotazy
  • Na stránkách obchodu je poradna
  • Zákazníci mohou ohodnotit zboží
  • Produkty můžete řadit podle názvu
Zápory
  • K nákupu je nutné se registrovat
  • Automatické udělení souhlasu s použitím e-mailu
  • Nevyužívá služeb Uloženky nebo Zásilkovny
  • Webové stránky postrádají možnost chatu
  • Pouze standardní lhůta na vrácení zboží
  • Zákazník vrací zboží na vlastní náklady

Důvěryhodnost a dostupnost informací

Název Hodnota Porovnání s 138 recenzovanými produkty
HTTPS Protokol HTTPS by dnes neměl žádnému e-shopu chybět. Zabezpečuje přenos dat, tedy například i vašich osobních nebo platebních údajů. Ano 100% má https Ano
Ověřeno zákazníky Heureka Certifikát Ověřeno zákazníky získávají e-shopy, které mají dostatek aktuálních kladných recenzí. Hodnocení těchto e-shopů je ověřené, to znamená, že recenze pocházejí od reálných zákazníků. Ano 68% má ověřeno zákazníky heureka Ano
Počet recenzí na Heurece Vysoký počet recenzí, například v řádu tisíců, dodává e-shopu na důvěryhodnosti. Žádné nebo jen několik recenzí je třeba brát s větší rezervou. 26969 Vyšší než 90% porovnaných (10464 průměr)
Hodnocení na Heurece E-shopy zapojené do programu Ověřeno zákazníky mohou dostat až 5 hvězdiček, u velmi dobře hodnocených e-shopů bývá skóre většinou 4,6-4,9. 4.7 Vyšší než 50% porovnaných (5 průměr)
Obchodní podmínky na webu Každý internetový obchod by měl mít na webo volně dostupné obchodní podmínky. Pokud nejsou na webových stránkách dohledatelné, snižuje to důvěryhodnost e-shopu. Ano 99% má obchodní podmínky na webu Ano
Informace o platbě na webu Při nákupu dříve či později zjistíte, jakými metodami můžete za zboží zaplatit. Pro ušetření času je ale lepší vědět tuto informaci už dopředu, kdy se rovnou můžete rozhodnout, jestli vám dané možnosti placení vyhovují. Ano 98% má informace o platbě na webu Ano
Informace o platbě na speciální stránce Nejdůležitější informace by měly být uvedené v obchodních podmínkách e-shopu. Ty ale nejsou vždy dvakrát přehledné a srozumitelné, často se tak můžete setkat i s vysvětlením daných informací mimo obchodní podmínky, třeba v nějakém průvodci nákupem. Ano 79% má informace o platbě na speciální stránce Ano
Informace o dopravě na webu Při rozhodování mezi několika e-shopy bývá nabídka a cena dopravy často stěžejní. Proto by měly být tyto informace dostupné na webu ještě před samotným nákupem, ne vždy tomu tak ale je. Ano 99% má informace o dopravě na webu Ano
Informace o dopravě na speciální stránce Hodnotíme, zda jsou informace o dopravě dohledatelné mimo obchodní podmínky. V některých e-shopech bývají informace o nákupu na zvláštních stránkách v trochu stravitelnější formě. Ano 89% má informace o dopravě na speciální stránce Ano
Informace o reklamaci na webu Na stránkách e-shopu by neměly chybět informace o reklamaci. Ano 99% má informace o reklamaci na webu Ano
Informace o reklamaci na speciální stránce Reklamační řád by měl být snadno dohledatelný na stránkách e-shopu, abyste při reklamaci hned věděli, jak postupovat. Ano 76% má informace o reklamaci na speciální stránce Ano
Informace o vrácení na webu Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží by mělo být co nejjednodušší a nejrychlejší. Proto je potřeba, aby na stránkách obchodu nechyběly informace, jak postupovat při odstoupení od smlouvy. Ano 99% má informace o vrácení na webu Ano
Informace o vrácení na speciální stránce E-shopy často mívají speciální stránku určenou informacím o odstoupení od smlouvy, mnohdy i v kombinaci s reklamačním řádem. Ano 57% má informace o vrácení na speciální stránce Ano
Zásady ochrany osobních údajů na webu Zásady ochrany osobních údajů mohou být součástí obchodních podmínek, nebo uvedené zvlášť na speciální stránce. Ano 98% má zásady ochrany osobních údajů na webu Ano
Zásady ochrany osobních údajů na speciální stránce K usnadnění nákupu mívají e-shopy sekci průvodce nákupem, která popisuje, jak postupovat. Ano 83% má zásady ochrany osobních údajů na speciální stránce Ano

Webovým stránkám e-shopu Euronics.cz nechybí protokol HTTPS. Ten zabezpečuje přenos informací a neměl by chybět žádnému e-shopu.

E-shop má certifikát Ověřeno zákazníky, který zaručuje dostatek ověřených recenzí. Hodnocení tohoto obchodu tak pocházejí od opravdových zákazníků, což zvyšuje jeho důvěryhodnost.

Před nákupem je dobré mít pohromadě všechny důležité informace. U tohoto e-shopu je všechny najdete na webových stránkách. Díky tomu se můžete zorientovat v nabídce možností platby a dopravy, v reklamačním řádu, obchodních podmínkách a dalších informacích.

Všechny důležité informace by v e-shopu měly být snadno dohledatelné. Za optimální považujeme dosah jednoho až dvou kliknutí, což je i případ tohoto e-shopu. Hledáním obchodních podmínek, zásad ochrany osobních údajů, informací o platbě, dopravě, vrácení či reklamaci tak opravu nestrávíte více než pár sekund.

Pokud si chcete v rychlostí zkontrolovat, na kolik by vás vyšla doprava v tomto e-shopu, nebo jaké varianty plateb akceptuje, máme pro vás dobrou zprávu. Obojí najdete na zvláštní stránce, mimo obchodní podmínky, což často zvyšuje přehlednost informací a urychluje hledání.

Pro lepší vysvětlení má tento e-shop podmínky reklamace a odstoupení od smlouvy dohledatelné na zvláštní stránce mimo obchodní podmínky.

Samostatná stránka tohoto e-shopu je věnovaná zásadám ochrany osobních údajů. V některých obchodech bývají zásady ochrany osobních údajů a další informace dostupné v obchodních podmínkách, což není vždy úplně přehledné.

Další obsah a zákaznická podpora

Název Hodnota Porovnání s 138 recenzovanými produkty
Průvodce nákupem K usnadnění nákupu mívají e-shopy sekci průvodce nákupem, která popisuje, jak postupovat. Ano 50% má průvodce nákupem Ano
Průvodce výběrem Průvodce výběrem se věnuje specifikům výběru produktů, často bývá u specializovaných obchodů. Ano 18% má průvodce výběrem Ano
FAQ Stránka s nejčastěji kladenými dotazy vám může ušetřit čas strávený komunikací se zákaznickou podporou. Najdete na ní totiž řešení nejčastějších problémů, se kterými se zákazníci při nákupu potýkají. Ano 50% má faq Ano
Poradna Poradna v internetových obchodech bývá často věnovaná i jiným tématům, než je samotný nákup. Například v internetových lékárnách bývá poradna zaměřená na zdravotní problémy apod. Ano 18% má poradna Ano
Blog/magazín Blog nebo magazín patří mezi doplňkové zdroje informací na webu. Většinou obsahuje spíše zábavné nebo poučné články, recenze a informace o novinkách na trhu. Ne 40% má blog/magazín Ne
Chat Při prohlížení některých e-shopů na vás vyskočí okénko chatu, jehož pomocí můžete snadno a rychle komunikovat se zákaznickou podporou. Ne 60% má chat Ne
Zákaznická linka Zejména u větších e-shopů bývá na webových stránkách telefonní linka na zákaznickou podporu, která se hodí zejména pro rychlé dotazy nebo řešení problémů. Ano 95% má zákaznická linka Ano

Na webových stránkách e-shopu je průvodce nákupem, který poradí s postupem nakupování, a průvodce výběrem, který napoví s výběrem vhodného zboží.

Přidanou hodnotou webových stránek e-shopu je poradna a stránka s FAQ. Některé e-shopy mívají navíc také třeba blog se zajímavými články.

Pro rychlé řešení problémů nebo různých dotazů můžete v tomto e-shopu využít zákaznickou linku. Některé obchody mají na webu také vyskakovací okénko chatu, to zde ale není k dispozici.

Komfort výběru

Název Hodnota Porovnání s 138 recenzovanými produkty
Mobilní aplikace Mobilní aplikace internetových obchodů nebývají příliš časté a jejich stažení se vyplatí hlavně stálým zákazníkům, pro jednorázový nákup bývají vcelku zbytečné. Ne 86% má mobilní aplikace Ne
Přizpůsobení mobilnímu zobrazení Moderní webové stránky už by měly být vhodně přizpůsobené prohlížení na mobilním telefonu. Bohužel to není pro všechny e-shopy pravidlem a nakupování přes telefon tak v některých případech může být velmi nepohodlné, až nemožné. Ano 94% má přizpůsobení mobilnímu zobrazení Ano
Funkce filtrace na telefonu Také na mobilním telefonu by mělo fungovat filtrování produktů, které vám usnadní výběr. Ano 86% má funkce filtrace na telefonu Ano
Funkce řazení na telefonu I při vybírání zboží na telefonu by měla fungovat funkce řazení, například podle ceny. Ano 92% má funkce řazení na telefonu Ano
Filtrace Filtrace je užitečný nástroj, kde si pomocí zvolených parametrů můžete rychle vytřídit produkty, které vyhovují vašim požadavkům. Aby byla filtrace efektivní, měla by zahrnovat dostatek parametrů, v takovém případě ji hodnotíme jako pokročilou. Základní filtrace umožňuje například selekci pouze podle značky nebo jen několika dalších kritérií. Pokročilá 58% má filtrace Pokročilá
Řazení podle ceny Řazení podle ceny bývá u e-shopů nejčastější, slouží k lepší orientaci v nabídce produktů. Ano 94% má řazení podle ceny Ano
Řazení podle oblíbenosti Řazení podle oblíbenosti většinou vychází z uživatelských hodnocení nebo prodávanosti produktu. Ano 63% má řazení podle oblíbenosti Ano
Řazení podle data Řazení podle data umožňuje vyhledat na e-shopu novinky v nabídce. Ne 62% má řazení podle data Ne
Řazení podle slevy Řazení podle výše slevy pomáhá vyhledat nejvýhodnější nabídku. Ne 76% má řazení podle slevy Ne
Řazení podle názvu Řazení podle názvu pomáhá například při hledání konkrétního produktu. Ano 44% má řazení podle názvu Ano
Fotografie Ano 100% má fotografie Ano
Možnost srovnání produktů Užitečná funkce, díky které si můžete porovnat parametry dvou a více produktů. Ano 21% má možnost srovnání produktů Ano
Hodnocení zákazníků Vždy je výhodou, když je u produktů alespoň číselné nebo bodové hodnocení. Ano 52% má hodnocení zákazníků Ano
Recenze zákazníků Recenze zákazníků zprostředkovávají uživatelskou zkušenost a často bývají při výběru produktů rozhodující. Ano 42% má recenze zákazníků Ano
Diskuze u produktu Diskuze u produktů slouží ke sdílení dotazů, recenzí a zkušeností. Ne 81% má diskuze u produktu Ne
Informace o dostupnosti/ předpokládané době dodání Ideální je, když je u produktu rovnou uvedené předpokládané datum dodání. Pokud jej e-shopy neuvádějí, měly by mít alespoň informací, zda zboží je či není skladem. Předpokládané datum dodání 47% má informace o dostupnosti/ předpokládané době dodání Předpokládané datum dodání

Internetový obchod Euronics.cz nemá mobilní aplikaci, což možná některé zákazníky zklame. Nakupování přes smartphone by ale stále mělo být dostatečně komfortní, stránky e-shopu jsou totiž přizpůsobené mobilnímu zobrazení.

Aby byl proces nákupu přes smartphone plnohodnotný, potřebujete funkci filtrace a řazení. Tento e-shop má v mobilním rozhraní obojí, a selekce vyhovujících produktů tak bude otázkou chvilky.

Pro pohodlné vyhledávání produktů by měla být filtrace na stránkách e-shopu dostatečně obsáhlá. Tento obchod má filtraci pokročilou, to znamená, že je v ní zahrnut dostatek parametrů, podle kterých můžete jednoduše vyselektovat zboží, které vám bude vyhovovat.

Zákazníci se při nákupu často orientují podle ceny nebo hodnocení produktů. Populární je také možnost si zboží na základě těchto informací seřadit, tedy např. od nejlépe hodnocených nebo nejlevnější kusů. Obojí je v tomto e-shopu možné.

Nejčastěji se sice v e-shopech setkáte s řazením podle ceny a oblíbenosti, někdy ale bývají v nabídce i jiné parametry. Například tento e-shop umožňuje řazení podle názvu, jiné potom mívají třeba také řazení podle data nebo výše slevy.

Funkce srovnání produktů, kterou tento obchod disponuje, umožňuje porovnat dva a více produktů na základě jejich parametrů. V e-shopech nebývá úplně běžná, může být ale velmi užitečná.

Hodnocení zákazníků má při výběru produktů na internetu velmi vysokou váhu. Proto je velkou výhodou, že tento e-shop dává zákazníkům prostor k bodovému hodnocení i ke slovním recenzím.

Užitečná bývá také diskuze, která dobře poslouží, pokud se vám nechce hned volat zákaznickou podporu, nebo se zkrátka chcete podívat, jaké postřehy mají další zákazníci. V tomto e-shopu ji ale nenajdete.

Pokud si otevřete stránku nějakého produktu, uvidíte na ní informaci o předpokládaném datu dodání. To je ta nejlepší varianta, některé e-shopy uvádějí jen informaci, zda zboží je či není skladem a jiné neříkají ani to.

Nákup, doručení a vrácení zboží

Název Hodnota Porovnání s 138 recenzovanými produkty
Nutnost registrace Zejména při jednorázovém nákupu může být nutnost registrace poněkud obtěžující. Výhodou proto je, když e-shopy umožňují i nákup bez registrace. Ano 9% má nutnost registrace Ano
Souhlas s použitím e-mailu Nákupem často automaticky vyjadřujete souhlas se zasíláním marketingových zpráv. Některé e-shopy vám ale dávají na výběr, zda s použitím vašeho e-mailu k reklamním účelům souhlasíte. Ne 44% má souhlas s použitím e-mailu Ne
Platba kartou Platba kartou je jednou z nejpopulárnějších možností platby na internetu. Ano 94% má platba kartou Ano
Platba převodem Platba převodem může být oproti jiným metodám pomalejší. Ano 88% má platba převodem Ano
Platba na dobírku Platbu na dobírku je vhodné zvolit zejména při prvním nákupu v daném e-shopu. Pokud obchod platbu na dobírku neumožňuje, může to být trochu podezřelé. Ano 86% má platba na dobírku Ano
Vyzvednutí na pobočce Některé e-shopy umožňují vyzvednutí v kamenné pobočce obchodu. To může být zdarma nebo za poplatek, většinou spíše symbolický. Zdarma 52% má vyzvednutí na pobočce Zdarma
Počet poboček Uvádí orientační počet kamenných poboček daného e-shopu. 100+ 100+ nabízí 3 různých modelů
Česká pošta Česká pošta bývá jedním z nejběžnějších doručovatelů, i když řada e-shopů už využívá soukromé doručovací služby. Ideální je, pokud má zákazník na výběr mezi několika různými doručovateli. Ano 63% má česká pošta Ano
Dopravní společnost Většina internetových obchodů spolupracuje alespoň s jednou, ale i s několika dopravními společnostmi. Ano 92% má dopravní společnost Ano
Zásilkovna Zásilkovna umožňuje zaslání balíčku na výdejnu, kde si jej můžete vyzvednout, až se vám to bude hodit. Ne 56% má zásilkovna Ne
Uloženka Uloženka a další výdejny suplují kamenné pobočky e-shopů, objednané zboží si sami vyzvednete ve volném čase. Ne 91% má uloženka Ne
Lhůta na vrácení Po převzetí zboží máte zákonem garantovanou 14denní lhůtu na odstoupení od smlouvy a vrácení zboží. Některé e-shopy tuto lhůtu ještě prodlužují, mnohdy i několikanásobně. 14 Dní Nižší než 100% porovnaných (24 Dní průměr)
Možnost bezplatného vrácení Vracení zboží zpět prodejci probíhá na náklady kupujícího. Některé obchody ale umožňují toto vrácení zdarma, ať už na pobočce, nebo díky speciálnímu štítku, se kterým můžete balík odeslat poštou nebo dopravcem na náklady prodejce. Ne 61% má možnost bezplatného vrácení Ne

Před samotným nákupem se do e-shopu Euronics.cz musíte nejdříve zaregistrovat. To může být poměrně otravné, zejména pokud jde o jednorázový nákup, s registrací se navíc často pojí zasílání reklamních nabídek.

Při nákupu nemáte možnost odmítnou používání vaší e-mailové adresy marketingovým účelům. To není u e-shopů zcela výjimečné, přívětivější varianta ale je, když dá e-shop zákazníkovi na výběr.

Nejčastěji se při nákupech na internetu setkáte se třemi typy plateb - kartou, převodem nebo na dobírku. E-shop Euronics.cz nabízí všechny tři varianty a záleží tak jen na vašich preferencích.

K osobnímu odběru zboží můžete využít kamenné pobočky e-shopu. Některé internetové obchody spolupracují také se sítí výdejen Uloženka a Zásilkovna, to ale pro tento e-shop neplatí.

Pokud si chcete zboží nechat doručit na konkrétní adresu, můžete v případě tohoto obchodu vybírat mezi doručením Českou poštou nebo dopravní společností. Některé e-shopy se omezují pouze na jednoho dopravce a nedávají tak zákazníkům na výběr.

Na odstoupení od smlouvy máte pouze čtrnáctidenní lhůtu, kterou stanovuje zákon. To není vyloženě špatně, některé obchody ale zákazníkům vycházejí vstříc a tuto lhůtu i několikanásobně prodlužují.

86%
Hodnocení produktů počítame na základě jeho technických parametrů, testů a uživatelských recenzí.
Euronics.cz 6. místo z 138
Zobrazit nabídky

Další podobné produkty

Obrázek produktu eObuv.cz
eObuv.cz
87%
Hodnocení produktů počítame na základě jeho technických parametrů, testů a uživatelských recenzí.
4. místo z 138 Přečíst recenzi
  • Doručení přes Zásilkovnu
  • Ověřeno zákazníky
  • Platba na dobírku
  • Mobilní aplikace
  • Komfortní nákup přes telefon
  • Nákup bez registrace
  • Prodloužená lhůta na vrácení
  • Uživatelské recenze
  • Vynikající dostupnost informací
  • Srovnávač produktů
  • Zákaznická linka
  • Chat
  • Móda
Zobrazit nabídky
Obrázek produktu SportObchod.cz
SportObchod.cz
86%
Hodnocení produktů počítame na základě jeho technických parametrů, testů a uživatelských recenzí.
5. místo z 138 Přečíst recenzi
  • Vyzvednutí na pobočce
  • Doručení přes Zásilkovnu
  • Ověřeno zákazníky
  • Platba na dobírku
  • Komfortní nákup přes telefon
  • Nákup bez registrace
  • Prodloužená lhůta na vrácení
  • Uživatelské recenze
  • Vynikající dostupnost informací
  • Srovnávač produktů
  • Zákaznická linka
  • Výživové doplňky
  • Sport
Zobrazit nabídky
Obrázek produktu Helveti.cz
Helveti.cz
85%
Hodnocení produktů počítame na základě jeho technických parametrů, testů a uživatelských recenzí.
7. místo z 138 Přečíst recenzi
  • Vyzvednutí na pobočce
  • Doručení přes Uloženku
  • Ověřeno zákazníky
  • Platba na dobírku
  • Komfortní nákup přes telefon
  • Nákup bez registrace
  • Prodloužená lhůta na vrácení
  • Uživatelské recenze
  • Srovnávač produktů
  • Zákaznická linka
  • Chat
  • Móda
Zobrazit nabídky