Obrázek produktu Zoohit.cz

Recenze Zoohit.cz

  • Platba na dobírku
  • Mobilní aplikace
  • Nákup bez registrace
  • Uživatelské recenze
  • Zákaznická linka
  • Chovatelské potřeby
  • +0 +2
Obrázek produktu Zoohit.cz
69%
Hodnocení produktů počítame na základě jeho technických parametrů, testů a uživatelských recenzí.
111. místo z 138
Hodnocení
111. místo z 138
Detail hodnocení
  • 79 %
    Důvěryhodnost a dostupnost informací
    Zahrnuje parametry, které vypovídají o důvěryhodnosti webu a dostupnosti informací, jako je například protokol HTTPS nebo dostupnost obchodních podmínek, zásad ochrany osobních údajů a dalších informací na webu.
  • 79 %
    Nákup přes mobil
    Hodnotí přizpůsobení webu mobilnímu zobrazení, tedy zda mají webové stránky odpovídající nastavení při prohlížení na mobilu a jestli v tomto rozhraní fungují důležité nástroje, jako je filtrace nebo řazení.
  • 60 %
    Komfort výběru a nákupu
    Dává dohromady možnosti řazení, možnosti filtrace, přítomnost uživatelských recenzí, varianty platby a další parametry, které ovlivňují komfort výběru a nákupu zboží.
  • 43 %
    Doručení a vrácení zboží
    Dává dohromady parametry, které vypovídají o dopravě a vrácení zboží, jako jsou možnosti dopravy, délku lhůty na odstoupení od smlouvy a možnost bezplatného vrácení.
parametry
  • Přizpůsobení mobilnímu zobrazení
    Ano
  • Zákaznická linka
    Ano
  • Chat
    Ne
  • Počet recenzí na Heurece
    5024 Recenzí
Obsah
  1. Důvěryhodnost a dostupnost informací
  2. Další obsah a zákaznická podpora
  3. Komfort výběru
  4. Nákup, doručení a vrácení zboží
  5. Podobné recenze
Klady
  • Obchod má mnoho zákaznických recenzí
  • Nakoupíte i bez registrace
  • Není nutné udělit souhlas s používáním e-mailu
  • Lze nakupovat přes mobilní aplikaci
  • Nepostrádá protokol HTTPS
  • K dispozici je telefon na zákaznickou podporu
  • Produktům nechybí recenze zákazníků
  • Možnost placení na dobírku
  • Na stránkách jsou doplňkové informativní články
  • E-shop má stránku s nejčastěji kladenými dotazy
  • Produkty mají hodnocení od zákazníků
  • Prostor pro diskuzi u produktů
Zápory
  • Nákup přes smartphone není příliš komfortní
  • Nemá certifikát Ověřeno zákazníky
  • Produkty nelze filtrovat
  • Není uvedena předpokládaná doba dodání
  • Nelze řadit produkty
  • Neumožňuje osobní převzetí na pobočce
  • Nelze filtrovat produkty na telefonu
  • Nenabízí řazení produktů podle ceny
  • Nákup nelze doručit na výdejnu Uloženky nebo Zásilkovny
  • E-shop nemá porovnání produktů
  • Není uvedeno, zda je zboží skladem
  • Webové stránky nemají okénko chatu
  • Pouze základní lhůta na vrácení zboží

Důvěryhodnost a dostupnost informací

NázevHodnota Porovnání s 138 recenzovanými produkty
HTTPS
Protokol HTTPS by dnes neměl žádnému e-shopu chybět. Zabezpečuje přenos dat, tedy například i vašich osobních nebo platebních údajů.
Ano Shodné s 100 % porovnaných
Ověřeno zákazníky Heureka
Certifikát Ověřeno zákazníky získávají e-shopy, které mají dostatek aktuálních kladných recenzí. Hodnocení těchto e-shopů je ověřené, to znamená, že recenze pocházejí od reálných zákazníků.
Ne Shodné s 31 % porovnaných
Počet recenzí na Heurece
Vysoký počet recenzí, například v řádu tisíců, dodává e-shopu na důvěryhodnosti. Žádné nebo jen několik recenzí je třeba brát s větší rezervou.
5024 Recenzí Vyšší než 72 % porovnaných (10 464 Recenzí průměr)
Obchodní podmínky na webu
Každý internetový obchod by měl mít na webo volně dostupné obchodní podmínky. Pokud nejsou na webových stránkách dohledatelné, snižuje to důvěryhodnost e-shopu.
Ano Shodné s 99 % porovnaných
Informace o platbě na webu
Při nákupu dříve či později zjistíte, jakými metodami můžete za zboží zaplatit. Pro ušetření času je ale lepší vědět tuto informaci už dopředu, kdy se rovnou můžete rozhodnout, jestli vám dané možnosti placení vyhovují.
Ano Shodné s 98 % porovnaných
Informace o platbě na speciální stránce
Nejdůležitější informace by měly být uvedené v obchodních podmínkách e-shopu. Ty ale nejsou vždy dvakrát přehledné a srozumitelné, často se tak můžete setkat i s vysvětlením daných informací mimo obchodní podmínky, třeba v nějakém průvodci nákupem.
Ano Shodné s 79 % porovnaných
Informace o dopravě na webu
Při rozhodování mezi několika e-shopy bývá nabídka a cena dopravy často stěžejní. Proto by měly být tyto informace dostupné na webu ještě před samotným nákupem, ne vždy tomu tak ale je.
Ano Shodné s 99 % porovnaných
Informace o dopravě na speciální stránce
Hodnotíme, zda jsou informace o dopravě dohledatelné mimo obchodní podmínky. V některých e-shopech bývají informace o nákupu na zvláštních stránkách v trochu stravitelnější formě.
Ano Shodné s 89 % porovnaných
Informace o reklamaci na webu
Na stránkách e-shopu by neměly chybět informace o reklamaci.
Ano Shodné s 99 % porovnaných
Informace o reklamaci na speciální stránce
Reklamační řád by měl být snadno dohledatelný na stránkách e-shopu, abyste při reklamaci hned věděli, jak postupovat.
Ne Shodné s 22 % porovnaných
Informace o vrácení na webu
Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží by mělo být co nejjednodušší a nejrychlejší. Proto je potřeba, aby na stránkách obchodu nechyběly informace, jak postupovat při odstoupení od smlouvy.
Ano Shodné s 99 % porovnaných
Informace o vrácení na speciální stránce
E-shopy často mívají speciální stránku určenou informacím o odstoupení od smlouvy, mnohdy i v kombinaci s reklamačním řádem.
Ne Shodné s 41 % porovnaných
Zásady ochrany osobních údajů na webu
Zásady ochrany osobních údajů mohou být součástí obchodních podmínek, nebo uvedené zvlášť na speciální stránce.
Ano Shodné s 98 % porovnaných
Zásady ochrany osobních údajů na speciální stránce
K usnadnění nákupu mívají e-shopy sekci průvodce nákupem, která popisuje, jak postupovat.
Ano Shodné s 83 % porovnaných

S protokolem HTTPS se už dnes setkáte prakticky u každého e-shopu, zabezpečuje totiž přenos dat. Nepostrádá jej ani obchod Zoohit.cz.

E-shop nemá certifikát Ověřeno zákazníky. Recenze obchodu tak nemusí být od reálných zákazníků.

Na internetových stránkách obchodu jsou k dohledání všechny důležité informace o nákupu. Můžete se tak dopředu podívat na obchodní podmínky, informace o platbě, dopravě nebo třeba postup reklamace.

Informace o platbě a dopravě jsou uvedené na zvláštní stránce. Díky tomu není třeba je dlouze dohledávat v obchodních podmínkách.

Podmínky reklamace a odstoupení od smlouvy jsou často na stránkách e-shopů zvlášť, mimo obchodní podmínky. To může být výhoda, obchodní podmínky jsou totiž často poměrně nepřehledné. V tomto e-shopu ale dané informace najdete pouze přímo v obchodních podmínkách.

Pokud se chcete seznámit se zásadami ochrany osobních údajů, nemusíte je dlouze hledat v obchodních podmínkách. V tomto e-shopu jsou totiž uvedené zvlášť na speciální stránce, takže vás k nim snadno dovede i internetový vyhledávač.

Další obsah a zákaznická podpora

NázevHodnota Porovnání s 138 recenzovanými produkty
Průvodce nákupem
K usnadnění nákupu mívají e-shopy sekci průvodce nákupem, která popisuje, jak postupovat.
Ne Shodné s 50 % porovnaných
Průvodce výběrem
Průvodce výběrem se věnuje specifikům výběru produktů, často bývá u specializovaných obchodů.
Ne Shodné s 81 % porovnaných
FAQ
Stránka s nejčastěji kladenými dotazy vám může ušetřit čas strávený komunikací se zákaznickou podporou. Najdete na ní totiž řešení nejčastějších problémů, se kterými se zákazníci při nákupu potýkají.
Ano Shodné s 50 % porovnaných
Poradna
Poradna v internetových obchodech bývá často věnovaná i jiným tématům, než je samotný nákup. Například v internetových lékárnách bývá poradna zaměřená na zdravotní problémy apod.
Ne Shodné s 81 % porovnaných
Blog/magazín
Blog nebo magazín patří mezi doplňkové zdroje informací na webu. Většinou obsahuje spíše zábavné nebo poučné články, recenze a informace o novinkách na trhu.
Ano Shodné s 59 % porovnaných
Chat
Při prohlížení některých e-shopů na vás vyskočí okénko chatu, jehož pomocí můžete snadno a rychle komunikovat se zákaznickou podporou.
Ne Shodné s 60 % porovnaných
Zákaznická linka
Zejména u větších e-shopů bývá na webových stránkách telefonní linka na zákaznickou podporu, která se hodí zejména pro rychlé dotazy nebo řešení problémů.
Ano Shodné s 95 % porovnaných

Na rozdíl od tohoto e-shopu mají některé internetové obchody na svých webových stránkách průvodce výběrem nebo průvodce nákupem, které představují určitou přidanou hodnotu a usnadňují nákup.

Kromě nakupování můžete na e-shopu narazit také na zajímavé informace, například v sekci blog/magazín. Součástí webu je i stránka s FAQ, která ale většinou obsahuje hlavně informace o nákupu. Jiné obchody mívají navíc také třeba poradnu.

Pro případy, že narazíte při nákupu nebo po něm na nějaké potíže, je ideální mít rychlý kontakt na zákaznickou podporu. V tomto e-shopu je ve formě zákaznické linky, v jiných e-shopech bývá někdy k dispozici také chat.

Komfort výběru

NázevHodnota Porovnání s 138 recenzovanými produkty
Mobilní aplikace
Mobilní aplikace internetových obchodů nebývají příliš časté a jejich stažení se vyplatí hlavně stálým zákazníkům, pro jednorázový nákup bývají vcelku zbytečné.
Ano Shodné s 13 % porovnaných
Přizpůsobení mobilnímu zobrazení
Moderní webové stránky už by měly být vhodně přizpůsobené prohlížení na mobilním telefonu. Bohužel to není pro všechny e-shopy pravidlem a nakupování přes telefon tak v některých případech může být velmi nepohodlné, až nemožné.
Ano Shodné s 94 % porovnaných
Funkce filtrace na telefonu
Také na mobilním telefonu by mělo fungovat filtrování produktů, které vám usnadní výběr.
Ne Shodné s 13 % porovnaných
Funkce řazení na telefonu
I při vybírání zboží na telefonu by měla fungovat funkce řazení, například podle ceny.
Ano Shodné s 92 % porovnaných
Filtrace
Filtrace je užitečný nástroj, kde si pomocí zvolených parametrů můžete rychle vytřídit produkty, které vyhovují vašim požadavkům. Aby byla filtrace efektivní, měla by zahrnovat dostatek parametrů, v takovém případě ji hodnotíme jako pokročilou. Základní filtrace umožňuje například selekci pouze podle značky nebo jen několika dalších kritérií.
Ne Shodné s 8 % porovnaných
Řazení podle ceny
Řazení podle ceny bývá u e-shopů nejčastější, slouží k lepší orientaci v nabídce produktů.
Ne Shodné s 5 % porovnaných
Řazení podle oblíbenosti
Řazení podle oblíbenosti většinou vychází z uživatelských hodnocení nebo prodávanosti produktu.
Ano Shodné s 63 % porovnaných
Řazení podle data
Řazení podle data umožňuje vyhledat na e-shopu novinky v nabídce.
Ne Shodné s 62 % porovnaných
Řazení podle slevy
Řazení podle výše slevy pomáhá vyhledat nejvýhodnější nabídku.
Ne Shodné s 76 % porovnaných
Řazení podle názvu
Řazení podle názvu pomáhá například při hledání konkrétního produktu.
Ne Shodné s 55 % porovnaných
Fotografie Ano Shodné s 100 % porovnaných
Možnost srovnání produktů
Užitečná funkce, díky které si můžete porovnat parametry dvou a více produktů.
Ne Shodné s 78 % porovnaných
Hodnocení zákazníků
Vždy je výhodou, když je u produktů alespoň číselné nebo bodové hodnocení.
Ano Shodné s 52 % porovnaných
Recenze zákazníků
Recenze zákazníků zprostředkovávají uživatelskou zkušenost a často bývají při výběru produktů rozhodující.
Ano Shodné s 42 % porovnaných
Diskuze u produktu
Diskuze u produktů slouží ke sdílení dotazů, recenzí a zkušeností.
Ano Shodné s 18 % porovnaných
Informace o dostupnosti/ předpokládané době dodání
Ideální je, když je u produktu rovnou uvedené předpokládané datum dodání. Pokud jej e-shopy neuvádějí, měly by mít alespoň informací, zda zboží je či není skladem.
Ne Shodné s 7 % porovnaných

Řada zákazníků už dnes k nakupování běžně používá smartphone. Proto je důležité, aby byly webové stránky e-shopu vhodně přizpůsobené mobilnímu zobrazení. Obchod Zoohit.cz má kromě správně nastavených webových stránek také mobilní aplikaci, kterou pravděpodobně ocení hlavně stálí zákazníci.

Aby byly webové stránky e-shopu dostatečně funkční, neměly by ani v mobilním zobrazení postrádat některé užitečné nástroje, jako je filtrace a řazení. Na stránkách tohoto e-shopu najdete v mobilním zobrazení funkci řazení, filtrace už ale chybí.

K orientaci mezi produkty bohužel nemůžete využít filtraci, která bývá u e-shopů poměrně běžná. Kvůli absenci filtrace pravděpodobně strávíte hledáním optimálního produktu výrazně více času.

Při výběru zboží je vždy výhodou, když si můžete produkty seřadit. Zákazníky většinou zajímá především cena a oblíbenost produktů (tedy např. jaké mají uživatelské hodnocení). V tomto e-shopu si zboží můžete seřadit podle oblíbenosti, řazení podle ceny ale postrádá.

Mezi méně časté, ale mnohdy užitečné možnosti řazení produktů, patří řazení podle data, názvu a výše slevy. Z těchto tří variant e-shop Zoohit.cz nenabízí ani jednu.

Varianta 5

Zákazníci mají u produktů prostor k diskuzi. To znamená, že se u konkrétního zboží můžete zeptat na otázky nebo se podělit o zkušenosti, které pomohou dalším uživatelům, tato možnost přitom nebývá u e-shopů samozřejmostí.

Doba doručování může být rozhodujícím faktorem, pokud váháte, zda v daném e-shopu nakoupit. Tento obchod ovšem předpokládanou dobu dodání neuvádí a neinformuje ani o tom, zda je zboží skladem. Jen těžko tak můžete odhadovat, kdy byste se svého nákupu dočkali.

Nákup, doručení a vrácení zboží

NázevHodnota Porovnání s 138 recenzovanými produkty
Nutnost registrace
Zejména při jednorázovém nákupu může být nutnost registrace poněkud obtěžující. Výhodou proto je, když e-shopy umožňují i nákup bez registrace.
Ne Shodné s 90 % porovnaných
Souhlas s použitím e-mailu
Nákupem často automaticky vyjadřujete souhlas se zasíláním marketingových zpráv. Některé e-shopy vám ale dávají na výběr, zda s použitím vašeho e-mailu k reklamním účelům souhlasíte.
Ano Shodné s 50 % porovnaných
Platba kartou
Platba kartou je jednou z nejpopulárnějších možností platby na internetu.
Ano Shodné s 94 % porovnaných
Platba převodem
Platba převodem může být oproti jiným metodám pomalejší.
Ano Shodné s 88 % porovnaných
Platba na dobírku
Platbu na dobírku je vhodné zvolit zejména při prvním nákupu v daném e-shopu. Pokud obchod platbu na dobírku neumožňuje, může to být trochu podezřelé.
Ano Shodné s 86 % porovnaných
Vyzvednutí na pobočce
Některé e-shopy umožňují vyzvednutí v kamenné pobočce obchodu. To může být zdarma nebo za poplatek, většinou spíše symbolický.
Ne Shodné s 39 % porovnaných
Česká pošta
Česká pošta bývá jedním z nejběžnějších doručovatelů, i když řada e-shopů už využívá soukromé doručovací služby. Ideální je, pokud má zákazník na výběr mezi několika různými doručovateli.
Ano Shodné s 63 % porovnaných
Dopravní společnost Ano Shodné s 92 % porovnaných
Zásilkovna
Zásilkovna umožňuje zaslání balíčku na výdejnu, kde si jej můžete vyzvednout, až se vám to bude hodit.
Ne Shodné s 56 % porovnaných
Uloženka
Uloženka a další výdejny suplují kamenné pobočky e-shopů, objednané zboží si sami vyzvednete ve volném čase.
Ne Shodné s 91 % porovnaných
Lhůta na vrácení
Po převzetí zboží máte zákonem garantovanou 14denní lhůtu na odstoupení od smlouvy a vrácení zboží. Některé e-shopy tuto lhůtu ještě prodlužují, mnohdy i několikanásobně.
14 Dní Nejnižší hodnota mezi porovnávanými (24 Dní průměr)
Možnost bezplatného vrácení
Vracení zboží zpět prodejci probíhá na náklady kupujícího. Některé obchody ale umožňují toto vrácení zdarma, ať už na pobočce, nebo díky speciálnímu štítku, se kterým můžete balík odeslat poštou nebo dopravcem na náklady prodejce.
Ano Shodné s 31 % porovnaných

E-shop Zoohit.cz nepožaduje k nákupu registraci, to ocení zejména zákazníci, kteří v obchodě nakupují poprvé nebo výjimečně. Pravidelným zákazníkům se naopak registrace může vyplatit.

Při nákupu na internetu se můžete setkat buď s tím, že se vás e-shop zeptá, zda souhlasíte s používáním vaší e-mailové adresy k marketingovým účelům (čímž vám dá také možnost odmítnout), nebo s tím, že se vás na nic neptá a souhlas zařadí například rovnou do obchodních podmínek. Pozitivně proto hodnotíme, že tento e-shop patří do první skupiny, a v případě zájmu se tak můžete vyhnout zasílání reklamních e-mailů.

Při placení se v e-shopu můžete spolehnout na všechny tři standardní metody, tedy platbu kartou, převodem i na dobírku. U větších e-shopů to bývá běžné, menší obchody se někdy vyhýbají platbě na dobírku, nebo třeba neumožňují platbu kartou.

E-shop doručuje pouze na konkrétní adresu, nemá kamenné pobočky a ani nenabízí možnost doručení zboží na výdejnu Zásilkovny či Uloženky, osobní převzetí tak v tomto případě zkrátka není možné.

Tento e-shop zasílá zboží jak Českou poštou, tak prostřednictvím dopravní společnosti. Díky tomu si můžete vybrat mezi dopravci podle svých preferencí, což ne každý obchod umožňuje.

Ze zákona máte po převzetí zboží čtrnáct dní na rozhodnutí, zda vám daný produkt vyhovuje, nebo jej chcete vrátit. Některé e-shopy tuto lhůtu pro potěšení zákazníků výrazně natahují, tento obchod se ale drží stanovených dvou týdnů.

69%
Hodnocení produktů počítame na základě jeho technických parametrů, testů a uživatelských recenzí.
Zoohit.cz 111. místo z 138
Do e-shopu

Další podobné recenze

Obrázek produktu Kitos.cz
Kitos.cz
69%
Hodnocení produktů počítame na základě jeho technických parametrů, testů a uživatelských recenzí.
109. místo z 138 Přečíst recenzi
  • Vyzvednutí na pobočce
  • Doručení přes Zásilkovnu
  • Ověřeno zákazníky
  • Platba na dobírku
  • Nákup bez registrace
  • Prodloužená lhůta na vrácení
  • Zákaznická linka
  • Chat
  • Bydlení
Do e-shopu
Obrázek produktu Hillvitalshop.cz
Hillvitalshop.cz
69%
Hodnocení produktů počítame na základě jeho technických parametrů, testů a uživatelských recenzí.
110. místo z 138 Přečíst recenzi
  • Doručení přes Zásilkovnu
  • Ověřeno zákazníky
  • Platba na dobírku
  • Nákup bez registrace
  • Prodloužená lhůta na vrácení
  • Vynikající dostupnost informací
  • Zákaznická linka
  • Chat
  • Kosmetika
  • Výživové doplňky
Do e-shopu
Obrázek produktu BeLenka.cz
BeLenka.cz
69%
Hodnocení produktů počítame na základě jeho technických parametrů, testů a uživatelských recenzí.
112. místo z 138 Přečíst recenzi
  • Doručení přes Zásilkovnu
  • Platba na dobírku
  • Komfortní nákup přes telefon
  • Nákup bez registrace
  • Uživatelské recenze
  • Zákaznická linka
  • Móda
Do e-shopu