Obrázek produktu Kitos.cz

Recenze Kitos.cz

  • Vyzvednutí na pobočce
  • Doručení přes Zásilkovnu
  • Ověřeno zákazníky
  • Platba na dobírku
  • Nákup bez registrace
  • Prodloužená lhůta na vrácení
  • Zákaznická linka
  • Chat
  • Bydlení
  • +1 +5
Obrázek produktu Kitos.cz
69%
Hodnocení produktů počítame na základě jeho technických parametrů, testů a uživatelských recenzí.
109. místo z 138
Hodnocení
109. místo z 138
Detail hodnocení
  • 81 %
    Důvěryhodnost a dostupnost informací
    Zahrnuje parametry, které vypovídají o důvěryhodnosti webu a dostupnosti informací, jako je například protokol HTTPS nebo dostupnost obchodních podmínek, zásad ochrany osobních údajů a dalších informací na webu.
  • 53 %
    Nákup přes mobil
    Hodnotí přizpůsobení webu mobilnímu zobrazení, tedy zda mají webové stránky odpovídající nastavení při prohlížení na mobilu a jestli v tomto rozhraní fungují důležité nástroje, jako je filtrace nebo řazení.
  • 48 %
    Komfort výběru a nákupu
    Dává dohromady možnosti řazení, možnosti filtrace, přítomnost uživatelských recenzí, varianty platby a další parametry, které ovlivňují komfort výběru a nákupu zboží.
  • 71 %
    Doručení a vrácení zboží
    Dává dohromady parametry, které vypovídají o dopravě a vrácení zboží, jako jsou možnosti dopravy, délku lhůty na odstoupení od smlouvy a možnost bezplatného vrácení.
parametry
  • Přizpůsobení mobilnímu zobrazení
    Ano
  • Zákaznická linka
    Ano
  • Chat
    Ano
  • Počet recenzí na Heurece
    1250 Recenzí
Obsah
  1. Důvěryhodnost a dostupnost informací
  2. Další obsah a zákaznická podpora
  3. Komfort výběru
  4. Nákup, doručení a vrácení zboží
  5. Podobné recenze
Klady
  • Držitel certifikátu Ověřeno zákazníky
  • Prodloužená lhůta na vrácení zboží
  • Možnost vyzvednutí zboží na pobočce
  • Obchod ohodnotilo mnoho zákazníků
  • Možnost nákupu bez registrace
  • Informuje, zda je zboží skladem
  • Přenos informací je zabezpečený protokolem HTTPS
  • K dispozici je zákaznická linka
  • Využívá služeb Zásilkovny
  • K dispozici platba na dobírku
  • Na stránkách je sekce s doplňkovými články
  • Produkty je možné řadit podle názvu
  • Stránky mají vyskakovací okénko chatu
Zápory
  • Nakupování přes telefon je složitejší
  • Produkty nemají uživatelské hodnocení
  • Nákupem souhlasíte s použitím vašeho e-mailu
  • Chybí filtrace při zobrazení na telefonu
  • Nelze řadit produkty na telefonu
  • E-shop nenabízí srovnávač produktů
  • Vrácení zboží probíhá na náklady zákazníka

Důvěryhodnost a dostupnost informací

NázevHodnota Porovnání s 138 recenzovanými produkty
HTTPS
Protokol HTTPS by dnes neměl žádnému e-shopu chybět. Zabezpečuje přenos dat, tedy například i vašich osobních nebo platebních údajů.
Ano Shodné s 100 % porovnaných
Ověřeno zákazníky Heureka
Certifikát Ověřeno zákazníky získávají e-shopy, které mají dostatek aktuálních kladných recenzí. Hodnocení těchto e-shopů je ověřené, to znamená, že recenze pocházejí od reálných zákazníků.
Ano Shodné s 68 % porovnaných
Počet recenzí na Heurece
Vysoký počet recenzí, například v řádu tisíců, dodává e-shopu na důvěryhodnosti. Žádné nebo jen několik recenzí je třeba brát s větší rezervou.
1250 Recenzí Nižší než 52 % porovnaných (10 464 Recenzí průměr)
Hodnocení na Heurece
E-shopy zapojené do programu Ověřeno zákazníky mohou dostat až 5 hvězdiček, u velmi dobře hodnocených e-shopů bývá skóre většinou 4,6-4,9.
4,7 Shodné s 50 % porovnaných (4,7 průměr)
Obchodní podmínky na webu
Každý internetový obchod by měl mít na webo volně dostupné obchodní podmínky. Pokud nejsou na webových stránkách dohledatelné, snižuje to důvěryhodnost e-shopu.
Ano Shodné s 99 % porovnaných
Informace o platbě na webu
Při nákupu dříve či později zjistíte, jakými metodami můžete za zboží zaplatit. Pro ušetření času je ale lepší vědět tuto informaci už dopředu, kdy se rovnou můžete rozhodnout, jestli vám dané možnosti placení vyhovují.
Ano Shodné s 98 % porovnaných
Informace o platbě na speciální stránce
Nejdůležitější informace by měly být uvedené v obchodních podmínkách e-shopu. Ty ale nejsou vždy dvakrát přehledné a srozumitelné, často se tak můžete setkat i s vysvětlením daných informací mimo obchodní podmínky, třeba v nějakém průvodci nákupem.
Ano Shodné s 79 % porovnaných
Informace o dopravě na webu
Při rozhodování mezi několika e-shopy bývá nabídka a cena dopravy často stěžejní. Proto by měly být tyto informace dostupné na webu ještě před samotným nákupem, ne vždy tomu tak ale je.
Ano Shodné s 99 % porovnaných
Informace o dopravě na speciální stránce
Hodnotíme, zda jsou informace o dopravě dohledatelné mimo obchodní podmínky. V některých e-shopech bývají informace o nákupu na zvláštních stránkách v trochu stravitelnější formě.
Ano Shodné s 89 % porovnaných
Informace o reklamaci na webu
Na stránkách e-shopu by neměly chybět informace o reklamaci.
Ano Shodné s 99 % porovnaných
Informace o reklamaci na speciální stránce
Reklamační řád by měl být snadno dohledatelný na stránkách e-shopu, abyste při reklamaci hned věděli, jak postupovat.
Ano Shodné s 76 % porovnaných
Informace o vrácení na webu
Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží by mělo být co nejjednodušší a nejrychlejší. Proto je potřeba, aby na stránkách obchodu nechyběly informace, jak postupovat při odstoupení od smlouvy.
Ano Shodné s 99 % porovnaných
Informace o vrácení na speciální stránce
E-shopy často mívají speciální stránku určenou informacím o odstoupení od smlouvy, mnohdy i v kombinaci s reklamačním řádem.
Ne Shodné s 41 % porovnaných
Zásady ochrany osobních údajů na webu
Zásady ochrany osobních údajů mohou být součástí obchodních podmínek, nebo uvedené zvlášť na speciální stránce.
Ano Shodné s 98 % porovnaných
Zásady ochrany osobních údajů na speciální stránce
K usnadnění nákupu mívají e-shopy sekci průvodce nákupem, která popisuje, jak postupovat.
Ne Shodné s 15 % porovnaných

Protokol HTTPS by neměl chybět žádnému e-shopu a ani obchod Kitos.cz není výjimkou. Tento protokol umožňuje bezpečný přenos dat.

Důvěryhodnost e-shopu zvyšuje certifikát Ověřeno zákazníky. K získání tohoto certifikátu musí mít obchod dostatek aktuálních kladných recenzí od reálných zákazníků.

Na webových stránkách e-shopu najdete všechny důležité informace o nákupu. Nechybí tak obchodní podmínky, zásady ochrany osobních údajů ani informace o platbě, dopravě, reklamaci či vrácení.

Pro lepší přehlednost mívají e-shopy různé informace o nákupu uvedené kromě obchodních podmínek také na zvláštních stránkách nebo jako součást různých průvodců nákupem. Tam můžete v případě tohoto obchodu najít také informace o platbě a o dopravě.

Kromě obchodních podmínek bývají důležité informace na stránkách e-shopu také uvedené zvlášť. Na samostatné stránce proto najdete podmínky reklamace, naopak informace o odstoupení od smlouvy jsou v tomto e-shopu pouze v rámci obchodních podmínek.

Zásady ochrany osobních údajů jsou na stránkách tohoto e-shopu součástí obchodních podmínek. U některých obchodů je najdete samostatně, na zvláštní stránce, což bereme jako pozitivum, jelikož tak nemusíte dohledávat informace v často ne zcela srozumitelných obchodních podmínkách.

Další obsah a zákaznická podpora

NázevHodnota Porovnání s 138 recenzovanými produkty
Průvodce nákupem
K usnadnění nákupu mívají e-shopy sekci průvodce nákupem, která popisuje, jak postupovat.
Ne Shodné s 50 % porovnaných
Průvodce výběrem
Průvodce výběrem se věnuje specifikům výběru produktů, často bývá u specializovaných obchodů.
Ne Shodné s 81 % porovnaných
FAQ
Stránka s nejčastěji kladenými dotazy vám může ušetřit čas strávený komunikací se zákaznickou podporou. Najdete na ní totiž řešení nejčastějších problémů, se kterými se zákazníci při nákupu potýkají.
Ne Shodné s 50 % porovnaných
Poradna
Poradna v internetových obchodech bývá často věnovaná i jiným tématům, než je samotný nákup. Například v internetových lékárnách bývá poradna zaměřená na zdravotní problémy apod.
Ne Shodné s 81 % porovnaných
Blog/magazín
Blog nebo magazín patří mezi doplňkové zdroje informací na webu. Většinou obsahuje spíše zábavné nebo poučné články, recenze a informace o novinkách na trhu.
Ano Shodné s 59 % porovnaných
Chat
Při prohlížení některých e-shopů na vás vyskočí okénko chatu, jehož pomocí můžete snadno a rychle komunikovat se zákaznickou podporou.
Ano Shodné s 39 % porovnaných
Zákaznická linka
Zejména u větších e-shopů bývá na webových stránkách telefonní linka na zákaznickou podporu, která se hodí zejména pro rychlé dotazy nebo řešení problémů.
Ano Shodné s 95 % porovnaných

Některé internetové obchody mívají na svých webových stránkách průvodce výběrem nebo průvodce nákupem, kde najdete užitečné informace o volbě a koupi zboží. Tento e-shop ale ani jedno nenabízí.

E-shop často neslouží pouze k nakupování, ale také jako zdroj zajímavých informací. Pro tyto účely má obchod Kitos.cz na svých stránkách také blog/magazín se zajímavými články. U jiných e-shopů se často setkáte třeba také se stránkou FAQ nebo poradnou.

Se zákaznickou podporou můžete komunikovat například prostřednictvím telefonní linky nebo chatovacího okénka, obojí najdete na stránkách obchodu.

Komfort výběru

NázevHodnota Porovnání s 138 recenzovanými produkty
Mobilní aplikace
Mobilní aplikace internetových obchodů nebývají příliš časté a jejich stažení se vyplatí hlavně stálým zákazníkům, pro jednorázový nákup bývají vcelku zbytečné.
Ne Shodné s 86 % porovnaných
Přizpůsobení mobilnímu zobrazení
Moderní webové stránky už by měly být vhodně přizpůsobené prohlížení na mobilním telefonu. Bohužel to není pro všechny e-shopy pravidlem a nakupování přes telefon tak v některých případech může být velmi nepohodlné, až nemožné.
Ano Shodné s 94 % porovnaných
Funkce filtrace na telefonu
Také na mobilním telefonu by mělo fungovat filtrování produktů, které vám usnadní výběr.
Ne Shodné s 13 % porovnaných
Funkce řazení na telefonu
I při vybírání zboží na telefonu by měla fungovat funkce řazení, například podle ceny.
Ne Shodné s 7 % porovnaných
Filtrace
Filtrace je užitečný nástroj, kde si pomocí zvolených parametrů můžete rychle vytřídit produkty, které vyhovují vašim požadavkům. Aby byla filtrace efektivní, měla by zahrnovat dostatek parametrů, v takovém případě ji hodnotíme jako pokročilou. Základní filtrace umožňuje například selekci pouze podle značky nebo jen několika dalších kritérií.
Základní Shodné s 32 % porovnaných
Řazení podle ceny
Řazení podle ceny bývá u e-shopů nejčastější, slouží k lepší orientaci v nabídce produktů.
Ano Shodné s 94 % porovnaných
Řazení podle oblíbenosti
Řazení podle oblíbenosti většinou vychází z uživatelských hodnocení nebo prodávanosti produktu.
Ano Shodné s 63 % porovnaných
Řazení podle data
Řazení podle data umožňuje vyhledat na e-shopu novinky v nabídce.
Ne Shodné s 62 % porovnaných
Řazení podle slevy
Řazení podle výše slevy pomáhá vyhledat nejvýhodnější nabídku.
Ne Shodné s 76 % porovnaných
Řazení podle názvu
Řazení podle názvu pomáhá například při hledání konkrétního produktu.
Ano Shodné s 44 % porovnaných
Fotografie Ano Shodné s 100 % porovnaných
Možnost srovnání produktů
Užitečná funkce, díky které si můžete porovnat parametry dvou a více produktů.
Ne Shodné s 78 % porovnaných
Hodnocení zákazníků
Vždy je výhodou, když je u produktů alespoň číselné nebo bodové hodnocení.
Ne Shodné s 47 % porovnaných
Recenze zákazníků
Recenze zákazníků zprostředkovávají uživatelskou zkušenost a často bývají při výběru produktů rozhodující.
Ne Shodné s 57 % porovnaných
Diskuze u produktu
Diskuze u produktů slouží ke sdílení dotazů, recenzí a zkušeností.
Ne Shodné s 81 % porovnaných
Informace o dostupnosti/ předpokládané době dodání
Ideální je, když je u produktu rovnou uvedené předpokládané datum dodání. Pokud jej e-shopy neuvádějí, měly by mít alespoň informací, zda zboží je či není skladem.
Je/ není skladem Shodné s 45 % porovnaných

Pokud rádi nakupujete přes telefon, máme pro vás dobrou zprávu. Webové stránky e-shopu Kitos.cz jsou totiž přizpůsobené mobilnímu zobrazení. E-shop sice nemá mobilní aplikaci, ta ale díky odpovídajícímu zobrazení nebude k nákupu ani nutná.

Při prohlížení na mobilu bývá orientace v nabídce zboží ještě o něco složitější, o to více jistě oceníte možnost produkty filtrovat a řadit. Tento e-shop bohužel v mobilním zobrazení nenabízí ani jedno.

Filtrace e-shopu je pouze základní, tzn. obsahuje jen několik filtračních parametrů, a vyhledání optimálního produktu tak může být trochu časově náročnější.

Zboží si ve většině e-shopů můžete seřadit, což vás ušetří dlouhého scrollování. U zákazníků bývá oblíbené především řazení podle ceny, nebo podle popularity výrobků. Z těchto dvou variant můžete v e-shopu Kitos.cz využít jak řazení podle ceny, tak i řazení podle oblíbenosti.

Ačkoliv je řazení podle ceny nebo oblíbenosti velmi časté, nejde o jediný systém, který e-shopy nabízejí. Mnohdy mívají na stránkách také například řazení podle názvu, data nebo výše slevy. Tento obchod má právě zmíněné řazení podle názvu.

Nedocenitelnou pomůckou při rozhodování jsou zkušenosti uživatelů s daným produktem. Proto je docela škoda, že v e-shopu nenajdete prostor pro hodnocení nebo recenzi prodávaného zboží.

U produktů nenajdete prostor k diskuzi a s různými dotazy a připomínkami se tak můžete obrátit leda na zákaznickou podporu.

Informace o tom, zda je zboží skladem, popřípadě kdy vám může být doručeno, jsou užitečné nejen, když na nákup spěcháte. Můžete díky nim například porovnat, který e-shop vám zboží doručí rychleji. Tento obchod uvádí pouze informaci, zda zboží je nebo není skladem. Předpokládané datum doručení by tak bylo ještě o něco lepší variantou.

Nákup, doručení a vrácení zboží

NázevHodnota Porovnání s 138 recenzovanými produkty
Nutnost registrace
Zejména při jednorázovém nákupu může být nutnost registrace poněkud obtěžující. Výhodou proto je, když e-shopy umožňují i nákup bez registrace.
Ne Shodné s 90 % porovnaných
Souhlas s použitím e-mailu
Nákupem často automaticky vyjadřujete souhlas se zasíláním marketingových zpráv. Některé e-shopy vám ale dávají na výběr, zda s použitím vašeho e-mailu k reklamním účelům souhlasíte.
Ne Shodné s 44 % porovnaných
Platba kartou
Platba kartou je jednou z nejpopulárnějších možností platby na internetu.
Ano Shodné s 94 % porovnaných
Platba převodem
Platba převodem může být oproti jiným metodám pomalejší.
Ano Shodné s 88 % porovnaných
Platba na dobírku
Platbu na dobírku je vhodné zvolit zejména při prvním nákupu v daném e-shopu. Pokud obchod platbu na dobírku neumožňuje, může to být trochu podezřelé.
Ano Shodné s 86 % porovnaných
Vyzvednutí na pobočce
Některé e-shopy umožňují vyzvednutí v kamenné pobočce obchodu. To může být zdarma nebo za poplatek, většinou spíše symbolický.
Zdarma Shodné s 52 % porovnaných
Počet poboček
Uvádí orientační počet kamenných poboček daného e-shopu.
20+ Shodné s 2 % porovnaných
Česká pošta
Česká pošta bývá jedním z nejběžnějších doručovatelů, i když řada e-shopů už využívá soukromé doručovací služby. Ideální je, pokud má zákazník na výběr mezi několika různými doručovateli.
Ano Shodné s 63 % porovnaných
Dopravní společnost Ano Shodné s 92 % porovnaných
Zásilkovna
Zásilkovna umožňuje zaslání balíčku na výdejnu, kde si jej můžete vyzvednout, až se vám to bude hodit.
Ano Shodné s 43 % porovnaných
Uloženka
Uloženka a další výdejny suplují kamenné pobočky e-shopů, objednané zboží si sami vyzvednete ve volném čase.
Ne Shodné s 91 % porovnaných
Lhůta na vrácení
Po převzetí zboží máte zákonem garantovanou 14denní lhůtu na odstoupení od smlouvy a vrácení zboží. Některé e-shopy tuto lhůtu ještě prodlužují, mnohdy i několikanásobně.
30 Dní Nižší než 67 % porovnaných (24 Dní průměr)
Možnost bezplatného vrácení
Vracení zboží zpět prodejci probíhá na náklady kupujícího. Některé obchody ale umožňují toto vrácení zdarma, ať už na pobočce, nebo díky speciálnímu štítku, se kterým můžete balík odeslat poštou nebo dopravcem na náklady prodejce.
Ne Shodné s 61 % porovnaných

Před nákupem e-shopu Kitos.cz není vyžadovaná registrace. To je pozitivum především pokud jde o jednorázovou záležitost, pro pravidelné zákazníky už bývá výhodnější se zaregistrovat.

Pokud vás obtěžují různé reklamní zprávy ve vaší e-mailové schránce, máme pro vás špatnou zprávu. E-shop se vás totiž neptá na souhlas se zasíláním těchto zpráv, ten automaticky vyjadřujete nákupem.

V nabídce možností platby tohoto e-shopu nechybí žádná z nejpopulárnějších variant, tedy platba kartou, převodem nebo na dobírku. Zejména platbě na dobírku se některé obchody vyhýbají, tuto metodu ale doporučujeme využít především pokud někde nakupujete poprvé.

Zákazníci, kteří preferují osobní odběr zboží, si jej mohou převzít jak v kamenné pobočce e-shopu, tak i v některé z výdejen Zásilkovny. Výdejny Uloženky tento e-shop nevyužívá.

Pokud si obvykle necháváte doručovat zboží Českou poštou nebo některou z dopravních společností, máme pro vás dobrou zprávu. Tento e-shop nabízí obě varianty a můžete si tak vybrat podle svých preferencí.

Na odstoupení od smlouvy jsou ze zákona zaručené dva týdny. Tento obchod lhůtu ještě prodlužuje a na vrácení zboží tak máte 30 dní od jeho převzetí.

69%
Hodnocení produktů počítame na základě jeho technických parametrů, testů a uživatelských recenzí.
Kitos.cz 109. místo z 138
Do e-shopu

Další podobné recenze

Obrázek produktu Ageo.cz
Ageo.cz
70%
Hodnocení produktů počítame na základě jeho technických parametrů, testů a uživatelských recenzí.
107. místo z 138 Přečíst recenzi
  • Vyzvednutí na pobočce
  • Ověřeno zákazníky
  • Platba na dobírku
  • Mobilní aplikace
  • Komfortní nákup přes telefon
  • Nákup bez registrace
  • Zákaznická linka
  • Kosmetika
  • Drogerie
Do e-shopu
Obrázek produktu EmpikFoto.cz
EmpikFoto.cz
70%
Hodnocení produktů počítame na základě jeho technických parametrů, testů a uživatelských recenzí.
108. místo z 138 Přečíst recenzi
  • Mobilní aplikace
  • Komfortní nákup přes telefon
  • Uživatelské recenze
  • Zákaznická linka
  • Dárky
Do e-shopu
Obrázek produktu Hillvitalshop.cz
Hillvitalshop.cz
69%
Hodnocení produktů počítame na základě jeho technických parametrů, testů a uživatelských recenzí.
110. místo z 138 Přečíst recenzi
  • Doručení přes Zásilkovnu
  • Ověřeno zákazníky
  • Platba na dobírku
  • Nákup bez registrace
  • Prodloužená lhůta na vrácení
  • Vynikající dostupnost informací
  • Zákaznická linka
  • Chat
  • Kosmetika
  • Výživové doplňky
Do e-shopu