o projektu
Obrázek produktu Chytapust.cz

Recenze Chytapust.cz

  • Vyzvednutí na pobočce
  • Ověřeno zákazníky
  • Platba na dobírku
  • Komfortní nákup přes telefon
  • Nákup bez registrace
  • Zákaznická linka
  • Hobby
  • +0 +3
Obrázek produktu Chytapust.cz
65%
Hodnocení produktů počítame na základě jeho technických parametrů, testů a uživatelských recenzí.
131. místo z 138
Hodnocení
131. místo z 138
Detail hodnocení
  • 70 %
    Důvěryhodnost a dostupnost informací
    Zahrnuje parametry, které vypovídají o důvěryhodnosti webu a dostupnosti informací, jako je například protokol HTTPS nebo dostupnost obchodních podmínek, zásad ochrany osobních údajů a dalších informací na webu.
  • 95 %
    Nákup přes mobil
    Hodnotí přizpůsobení webu mobilnímu zobrazení, tedy zda mají webové stránky odpovídající nastavení při prohlížení na mobilu a jestli v tomto rozhraní fungují důležité nástroje, jako je filtrace nebo řazení.
  • 57 %
    Komfort výběru a nákupu
    Dává dohromady možnosti řazení, možnosti filtrace, přítomnost uživatelských recenzí, varianty platby a další parametry, které ovlivňují komfort výběru a nákupu zboží.
  • 54 %
    Doručení a vrácení zboží
    Dává dohromady parametry, které vypovídají o dopravě a vrácení zboží, jako jsou možnosti dopravy, délku lhůty na odstoupení od smlouvy a možnost bezplatného vrácení.
parametry
Obsah
  1. Důvěryhodnost a dostupnost informací
  2. Další obsah a zákaznická podpora
  3. Komfort výběru
  4. Nákup, doručení a vrácení zboží
  5. Podobné recenze
Klady
  • Nechybí certifikát Ověřeno zákazníky
  • Zboží můžete převzít na pobočce
  • Obchod je ohodnocený mnoha zákazníky
  • Komfortní nakupování přes smartphone
  • Nemusíte se registrovat
  • Není nutné udělit souhlas s používáním e-mailové adresy
  • Stránky e-shopu jsou zabezpečené
  • E-shop má zákaznickou linku
  • Umožňuje platbu při převzetí
  • Obchod uvádí předpokládané datum dodání
  • Na stránkách je sekce se zajímavými články
  • E-shop má průvodce nákupem
  • Produkty lze řadit podle data přidání
  • Zboží lze seřadit podle výše slevy
Zápory
  • Na webových stránkách chybí zásady ochrany osobních údajů
  • Nejsou zprostředkované zkušenosti uživatelů
  • Není možné platit převodem
  • Nevyužívá služeb Uloženky nebo Zásilkovny
  • Na webu nelze srovnávat produkty
  • Webové stránky postrádají možnost chatu
  • Pouze standardní lhůta na vrácení zboží
  • Zákazník vrací zboží na vlastní náklady

Důvěryhodnost a dostupnost informací

Název Hodnota Porovnání s 138 recenzovanými produkty
HTTPS
Protokol HTTPS by dnes neměl žádnému e-shopu chybět. Zabezpečuje přenos dat, tedy například i vašich osobních nebo platebních údajů.
Ano Shodné s 100 % porovnaných
Ověřeno zákazníky Heureka
Certifikát Ověřeno zákazníky získávají e-shopy, které mají dostatek aktuálních kladných recenzí. Hodnocení těchto e-shopů je ověřené, to znamená, že recenze pocházejí od reálných zákazníků.
Ano Shodné s 68 % porovnaných
Počet recenzí na Heurece
Vysoký počet recenzí, například v řádu tisíců, dodává e-shopu na důvěryhodnosti. Žádné nebo jen několik recenzí je třeba brát s větší rezervou.
8330 Vyšší než 78 % porovnaných (10464 průměr)
Hodnocení na Heurece
E-shopy zapojené do programu Ověřeno zákazníky mohou dostat až 5 hvězdiček, u velmi dobře hodnocených e-shopů bývá skóre většinou 4,6-4,9.
4.8 Vyšší než 67 % porovnaných
Obchodní podmínky na webu
Každý internetový obchod by měl mít na webo volně dostupné obchodní podmínky. Pokud nejsou na webových stránkách dohledatelné, snižuje to důvěryhodnost e-shopu.
Ano Shodné s 99 % porovnaných
Informace o platbě na webu
Při nákupu dříve či později zjistíte, jakými metodami můžete za zboží zaplatit. Pro ušetření času je ale lepší vědět tuto informaci už dopředu, kdy se rovnou můžete rozhodnout, jestli vám dané možnosti placení vyhovují.
Ano Shodné s 98 % porovnaných
Informace o platbě na speciální stránce
Nejdůležitější informace by měly být uvedené v obchodních podmínkách e-shopu. Ty ale nejsou vždy dvakrát přehledné a srozumitelné, často se tak můžete setkat i s vysvětlením daných informací mimo obchodní podmínky, třeba v nějakém průvodci nákupem.
Ne Shodné s 18 % porovnaných
Informace o dopravě na webu
Při rozhodování mezi několika e-shopy bývá nabídka a cena dopravy často stěžejní. Proto by měly být tyto informace dostupné na webu ještě před samotným nákupem, ne vždy tomu tak ale je.
Ano Shodné s 99 % porovnaných
Informace o dopravě na speciální stránce
Hodnotíme, zda jsou informace o dopravě dohledatelné mimo obchodní podmínky. V některých e-shopech bývají informace o nákupu na zvláštních stránkách v trochu stravitelnější formě.
Ano Shodné s 89 % porovnaných
Informace o reklamaci na webu
Na stránkách e-shopu by neměly chybět informace o reklamaci.
Ano Shodné s 99 % porovnaných
Informace o reklamaci na speciální stránce
Reklamační řád by měl být snadno dohledatelný na stránkách e-shopu, abyste při reklamaci hned věděli, jak postupovat.
Ano Shodné s 76 % porovnaných
Informace o vrácení na webu
Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží by mělo být co nejjednodušší a nejrychlejší. Proto je potřeba, aby na stránkách obchodu nechyběly informace, jak postupovat při odstoupení od smlouvy.
Ano Shodné s 99 % porovnaných
Informace o vrácení na speciální stránce
E-shopy často mívají speciální stránku určenou informacím o odstoupení od smlouvy, mnohdy i v kombinaci s reklamačním řádem.
Ne Shodné s 41 % porovnaných
Zásady ochrany osobních údajů na webu
Zásady ochrany osobních údajů mohou být součástí obchodních podmínek, nebo uvedené zvlášť na speciální stránce.
Ne Shodné s 1 % porovnaných

Webovým stránkám e-shopu Chytapust.cz nechybí protokol HTTPS. Ten zabezpečuje přenos informací a neměl by chybět žádnému e-shopu.

E-shop má certifikát Ověřeno zákazníky, který zaručuje dostatek ověřených recenzí. Hodnocení tohoto obchodu tak pocházejí od opravdových zákazníků, což zvyšuje jeho důvěryhodnost.

Jako negativum vnímáme absenci zásad ochrany osobních údajů na webu e-shopy. Tyto informace by měly být u každého obchodu snadno přístupné.

Pokud si chcete v rychlostí zkontrolovat, na kolik vás vyjde doručení zboží z tohoto e-shopu, máme pro vás dobrou zprávu. Tyto informace najdete na zvláštní stránce, mimo obchodní podmínky, což často zvyšuje přehlednost informací a urychluje hledání. Naopak informace o platbě už jsou pouze v obchodních podmínkách.

Pro lepší vysvětlení má tento e-shop podmínky reklamace na zvláštní stránce mimo obchodní podmínky. Informace o odstoupení od smlouvy už ale musíte hledat přímo v obchodních podmínkách.

Další obsah a zákaznická podpora

Název Hodnota Porovnání s 138 recenzovanými produkty
Průvodce nákupem
K usnadnění nákupu mívají e-shopy sekci průvodce nákupem, která popisuje, jak postupovat.
Ano Shodné s 50 % porovnaných
Průvodce výběrem
Průvodce výběrem se věnuje specifikům výběru produktů, často bývá u specializovaných obchodů.
Ne Shodné s 81 % porovnaných
FAQ
Stránka s nejčastěji kladenými dotazy vám může ušetřit čas strávený komunikací se zákaznickou podporou. Najdete na ní totiž řešení nejčastějších problémů, se kterými se zákazníci při nákupu potýkají.
Ne Shodné s 50 % porovnaných
Poradna
Poradna v internetových obchodech bývá často věnovaná i jiným tématům, než je samotný nákup. Například v internetových lékárnách bývá poradna zaměřená na zdravotní problémy apod.
Ne Shodné s 81 % porovnaných
Blog/magazín
Blog nebo magazín patří mezi doplňkové zdroje informací na webu. Většinou obsahuje spíše zábavné nebo poučné články, recenze a informace o novinkách na trhu.
Ano Shodné s 59 % porovnaných
Chat
Při prohlížení některých e-shopů na vás vyskočí okénko chatu, jehož pomocí můžete snadno a rychle komunikovat se zákaznickou podporou.
Ne Shodné s 60 % porovnaných
Zákaznická linka
Zejména u větších e-shopů bývá na webových stránkách telefonní linka na zákaznickou podporu, která se hodí zejména pro rychlé dotazy nebo řešení problémů.
Ano Shodné s 95 % porovnaných

Ne webových stránkách e-shopu je průvodce nákupem, který poradí s postupem při nákupu, s volbou typu platby, dopravy a dalšími kroky.

Přidanou hodnotou webových stránek e-shopu je blog/magazín se zajímavými články. Některé e-shopy mívají navíc také třeba stránku s FAQ, která se věnuje nejčastějším dotazům ohledně nákupu, nebo poradnu.

Pro rychlé řešení problémů nebo různých dotazů můžete v tomto e-shopu využít zákaznickou linku. Některé obchody mají na webu také vyskakovací okénko chatu, to zde ale není k dispozici.

Komfort výběru

Název Hodnota Porovnání s 138 recenzovanými produkty
Mobilní aplikace
Mobilní aplikace internetových obchodů nebývají příliš časté a jejich stažení se vyplatí hlavně stálým zákazníkům, pro jednorázový nákup bývají vcelku zbytečné.
Ne Shodné s 86 % porovnaných
Přizpůsobení mobilnímu zobrazení
Moderní webové stránky už by měly být vhodně přizpůsobené prohlížení na mobilním telefonu. Bohužel to není pro všechny e-shopy pravidlem a nakupování přes telefon tak v některých případech může být velmi nepohodlné, až nemožné.
Ano Shodné s 94 % porovnaných
Funkce filtrace na telefonu
Také na mobilním telefonu by mělo fungovat filtrování produktů, které vám usnadní výběr.
Ano Shodné s 86 % porovnaných
Funkce řazení na telefonu
I při vybírání zboží na telefonu by měla fungovat funkce řazení, například podle ceny.
Ano Shodné s 92 % porovnaných
Filtrace
Filtrace je užitečný nástroj, kde si pomocí zvolených parametrů můžete rychle vytřídit produkty, které vyhovují vašim požadavkům. Aby byla filtrace efektivní, měla by zahrnovat dostatek parametrů, v takovém případě ji hodnotíme jako pokročilou. Základní filtrace umožňuje například selekci pouze podle značky nebo jen několika dalších kritérií.
Pokročilá Shodné s 58 % porovnaných
Řazení podle ceny
Řazení podle ceny bývá u e-shopů nejčastější, slouží k lepší orientaci v nabídce produktů.
Ano Shodné s 94 % porovnaných
Řazení podle oblíbenosti
Řazení podle oblíbenosti většinou vychází z uživatelských hodnocení nebo prodávanosti produktu.
Ano Shodné s 63 % porovnaných
Řazení podle data
Řazení podle data umožňuje vyhledat na e-shopu novinky v nabídce.
Ano Shodné s 37 % porovnaných
Řazení podle slevy
Řazení podle výše slevy pomáhá vyhledat nejvýhodnější nabídku.
Ano Shodné s 23 % porovnaných
Řazení podle názvu
Řazení podle názvu pomáhá například při hledání konkrétního produktu.
Ne Shodné s 55 % porovnaných
Fotografie Ano Shodné s 100 % porovnaných
Možnost srovnání produktů
Užitečná funkce, díky které si můžete porovnat parametry dvou a více produktů.
Ne Shodné s 78 % porovnaných
Hodnocení zákazníků
Vždy je výhodou, když je u produktů alespoň číselné nebo bodové hodnocení.
Ne Shodné s 47 % porovnaných
Recenze zákazníků
Recenze zákazníků zprostředkovávají uživatelskou zkušenost a často bývají při výběru produktů rozhodující.
Ne Shodné s 57 % porovnaných
Diskuze u produktu
Diskuze u produktů slouží ke sdílení dotazů, recenzí a zkušeností.
Ne Shodné s 81 % porovnaných
Informace o dostupnosti/ předpokládané době dodání
Ideální je, když je u produktu rovnou uvedené předpokládané datum dodání. Pokud jej e-shopy neuvádějí, měly by mít alespoň informací, zda zboží je či není skladem.
Předpokládané datum dodání Shodné s 47 % porovnaných

Internetový obchod Chytapust.cz nemá mobilní aplikaci, což možná některé zákazníky zklame. Nakupování přes smartphone by ale stále mělo být dostatečně komfortní, stránky e-shopu jsou totiž přizpůsobené mobilnímu zobrazení.

Aby byl proces nákupu přes smartphone plnohodnotný, potřebujete funkci filtrace a řazení. Tento e-shop má v mobilním rozhraní obojí, a selekce vyhovujících produktů tak bude otázkou chvilky.

Pro pohodlné vyhledávání produktů by měla být filtrace na stránkách e-shopu dostatečně obsáhlá. Tento obchod má filtraci pokročilou, to znamená, že je v ní zahrnut dostatek parametrů, podle kterých můžete jednoduše vyselektovat zboží, které vám bude vyhovovat.

Zákazníci se při nákupu často orientují podle ceny nebo hodnocení produktů. Populární je také možnost si zboží na základě těchto informací seřadit, tedy např. od nejlépe hodnocených nebo nejlevnější kusů. Obojí je v tomto e-shopu možné.

Nejčastěji se sice v e-shopech setkáte s řazením podle ceny a oblíbenosti, někdy ale bývají v nabídce i jiné parametry. Například tento e-shop umožňuje řazení podle data a výše slevy, jiné potom mívají třeba také řazení podle názvu.

Hodnocení zákazníků má při výběru produktů na internetu velmi vysokou váhu. Proto je škoda, že tento e-shop nedává zákazníkům prostor k bodovému hodnocení ani ke slovním recenzím.

Užitečná bývá také diskuze, která dobře poslouží, pokud se vám nechce hned volat zákaznickou podporu, nebo se zkrátka chcete podívat, jaké postřehy mají další zákazníci. V tomto e-shopu ji ale nenajdete.

Pokud si otevřete stránku nějakého produktu, uvidíte na ní informaci o předpokládaném datu dodání. To je ta nejlepší varianta, některé e-shopy uvádějí jen informaci, zda zboží je či není skladem a jiné neříkají ani to.

Nákup, doručení a vrácení zboží

Název Hodnota Porovnání s 138 recenzovanými produkty
Nutnost registrace
Zejména při jednorázovém nákupu může být nutnost registrace poněkud obtěžující. Výhodou proto je, když e-shopy umožňují i nákup bez registrace.
Ne Shodné s 90 % porovnaných
Souhlas s použitím e-mailu
Nákupem často automaticky vyjadřujete souhlas se zasíláním marketingových zpráv. Některé e-shopy vám ale dávají na výběr, zda s použitím vašeho e-mailu k reklamním účelům souhlasíte.
Ano Shodné s 50 % porovnaných
Platba kartou
Platba kartou je jednou z nejpopulárnějších možností platby na internetu.
Ano Shodné s 94 % porovnaných
Platba převodem
Platba převodem může být oproti jiným metodám pomalejší.
Ne Shodné s 10 % porovnaných
Platba na dobírku
Platbu na dobírku je vhodné zvolit zejména při prvním nákupu v daném e-shopu. Pokud obchod platbu na dobírku neumožňuje, může to být trochu podezřelé.
Ano Shodné s 86 % porovnaných
Vyzvednutí na pobočce
Některé e-shopy umožňují vyzvednutí v kamenné pobočce obchodu. To může být zdarma nebo za poplatek, většinou spíše symbolický.
Zdarma Shodné s 52 % porovnaných
Počet poboček
Uvádí orientační počet kamenných poboček daného e-shopu.
1 Shodné s 25 % porovnaných
Česká pošta
Česká pošta bývá jedním z nejběžnějších doručovatelů, i když řada e-shopů už využívá soukromé doručovací služby. Ideální je, pokud má zákazník na výběr mezi několika různými doručovateli.
Ano Shodné s 63 % porovnaných
Dopravní společnost
Většina internetových obchodů spolupracuje alespoň s jednou, ale i s několika dopravními společnostmi.
Ano Shodné s 92 % porovnaných
Zásilkovna
Zásilkovna umožňuje zaslání balíčku na výdejnu, kde si jej můžete vyzvednout, až se vám to bude hodit.
Ne Shodné s 56 % porovnaných
Uloženka
Uloženka a další výdejny suplují kamenné pobočky e-shopů, objednané zboží si sami vyzvednete ve volném čase.
Ne Shodné s 91 % porovnaných
Lhůta na vrácení
Po převzetí zboží máte zákonem garantovanou 14denní lhůtu na odstoupení od smlouvy a vrácení zboží. Některé e-shopy tuto lhůtu ještě prodlužují, mnohdy i několikanásobně.
14 Dní (24 Dní průměr)
Možnost bezplatného vrácení
Vracení zboží zpět prodejci probíhá na náklady kupujícího. Některé obchody ale umožňují toto vrácení zdarma, ať už na pobočce, nebo díky speciálnímu štítku, se kterým můžete balík odeslat poštou nebo dopravcem na náklady prodejce.
Ne Shodné s 61 % porovnaných

K nákupu v obchodě Chytapust.cz se nemusíte registrovat, to je výhoda zejména pokud služeb e-shopu využíváte jednorázově a chcete si ušetřit čas strávený vyplňováním registračního formuláře.

Při nákupu máte možnost odmítnou používání vaší e-mailové adresy marketingovým účelům. Nemusíte tak dodatečně ztrácet čas odhlašováním odběrů reklamních zpráv.

Nejčastěji se při nákupech na internetu setkáte se třemi typy plateb - kartou, převodem nebo na dobírku. E-shop Chytapust.cz nabízí platbu kartou a na dobírku. Naopak neumožňuje platbu převodem, což může být nevýhoda, pokud tento způsob placení preferujete.

K osobnímu odběru zboží můžete využít kamenné pobočky e-shopu. Některé internetové obchody spolupracují také se sítí výdejen Uloženka a Zásilkovna, to ale pro tento e-shop neplatí.

Pokud si chcete zboží nechat doručit na konkrétní adresu, můžete v případě tohoto obchodu vybírat mezi doručením Českou poštou nebo dopravní společností. Některé e-shopy se omezují pouze na jednoho dopravce a nedávají tak zákazníkům na výběr.

Na odstoupení od smlouvy máte pouze čtrnáctidenní lhůtu, kterou stanovuje zákon. To není vyloženě špatně, některé obchody ale zákazníkům vycházejí vstříc a tuto lhůtu i několikanásobně prodlužují.

65%
Hodnocení produktů počítame na základě jeho technických parametrů, testů a uživatelských recenzí.
Chytapust.cz 131. místo z 138
Zobrazit nabídky

Další podobné recenze

Obrázek produktu Fotodeky.cz
Fotodeky.cz
65%
Hodnocení produktů počítame na základě jeho technických parametrů, testů a uživatelských recenzí.
129. místo z 138 Přečíst recenzi
  • Platba na dobírku
  • Nákup bez registrace
  • Srovnávač produktů
  • Zákaznická linka
  • Chat
  • Dárky
Zobrazit nabídky
Obrázek produktu Home-point.cz
Home-point.cz
65%
Hodnocení produktů počítame na základě jeho technických parametrů, testů a uživatelských recenzí.
130. místo z 138 Přečíst recenzi
  • Doručení přes Zásilkovnu
  • Ověřeno zákazníky
  • Platba na dobírku
  • Nákup bez registrace
  • Zákaznická linka
  • Drogerie
  • Bydlení
  • Hobby
Zobrazit nabídky
Obrázek produktu Cafeso.cz
Cafeso.cz
65%
Hodnocení produktů počítame na základě jeho technických parametrů, testů a uživatelských recenzí.
132. místo z 138 Přečíst recenzi
  • Vyzvednutí na pobočce
  • Doručení přes Uloženku
  • Doručení přes Zásilkovnu
  • Platba na dobírku
  • Komfortní nákup přes telefon
  • Nákup bez registrace
  • Uživatelské recenze
  • Zákaznická linka
  • Potraviny
Zobrazit nabídky