o projektu
Obrázek produktu Fitvyziva.cz

Recenze Fitvyziva.cz

  • Vyzvednutí na pobočce
  • Platba na dobírku
  • Nákup bez registrace
  • Prodloužená lhůta na vrácení
  • Srovnávač produktů
  • Zákaznická linka
  • Chat
  • Výživové doplňky
  • Sport
  • +1 +5
Obrázek produktu Fitvyziva.cz
71%
Hodnocení produktů počítame na základě jeho technických parametrů, testů a uživatelských recenzí.
104. místo z 138
Hodnocení
104. místo z 138
Detail hodnocení
  • 58 %
    Doručení a vrácení zboží
    Dává dohromady parametry, které vypovídají o dopravě a vrácení zboží, jako jsou možnosti dopravy, délku lhůty na odstoupení od smlouvy a možnost bezplatného vrácení.
  • 81 %
    Důvěryhodnost a dostupnost informací
    Zahrnuje parametry, které vypovídají o důvěryhodnosti webu a dostupnosti informací, jako je například protokol HTTPS nebo dostupnost obchodních podmínek, zásad ochrany osobních údajů a dalších informací na webu.
  • 42 %
    Nákup přes mobil
    Hodnotí přizpůsobení webu mobilnímu zobrazení, tedy zda mají webové stránky odpovídající nastavení při prohlížení na mobilu a jestli v tomto rozhraní fungují důležité nástroje, jako je filtrace nebo řazení.
  • 62 %
    Komfort výběru a nákupu
    Dává dohromady možnosti řazení, možnosti filtrace, přítomnost uživatelských recenzí, varianty platby a další parametry, které ovlivňují komfort výběru a nákupu zboží.
parametry
Obsah
  1. Důvěryhodnost a dostupnost informací
  2. Další obsah a zákaznická podpora
  3. Komfort výběru
  4. Nákup, doručení a vrácení zboží
  5. Podobné recenze
Klady
  • Lhůta na vrácení zboží je prodloužená
  • Zboží lze vyzvednout na pobočce
  • Má velký počet zákaznických recenzí
  • Lze srovnávat produkty
  • K nákupu není třeba registrace
  • Uvádí, zda je zboží skladem
  • Nechybí zabezpečení stránek
  • Možnost komunikace přes zákaznickou linku
  • Možnost platit na dobírku
  • Součástí webu je sekce se zajímavými články
  • U produktů nechybí zákaznické hodnocení
  • Produkty lze seřadit podle názvu
  • Webové stránky mají okénko chatu
Zápory
  • Nakupování přes telefon není zcela komfortní
  • Není členem programu Ověřeno zákazníky
  • Automatický souhlas s použitím e-mailové adresy
  • Web není přizpůsobený mobilnímu zobrazení
  • Obchod nedoručuje na výdejny Uloženky nebo Zásilkovny
  • Zboží je nutné vrátit na vlastní náklady

Důvěryhodnost a dostupnost informací

Název Hodnota Porovnání s 138 recenzovanými produkty
HTTPS
Protokol HTTPS by dnes neměl žádnému e-shopu chybět. Zabezpečuje přenos dat, tedy například i vašich osobních nebo platebních údajů.
Ano Shodné s 100 % porovnaných
Ověřeno zákazníky Heureka
Certifikát Ověřeno zákazníky získávají e-shopy, které mají dostatek aktuálních kladných recenzí. Hodnocení těchto e-shopů je ověřené, to znamená, že recenze pocházejí od reálných zákazníků.
Ne Shodné s 31 % porovnaných
Počet recenzí na Heurece
Vysoký počet recenzí, například v řádu tisíců, dodává e-shopu na důvěryhodnosti. Žádné nebo jen několik recenzí je třeba brát s větší rezervou.
1392 Vyšší než 53 % porovnaných (10464 průměr)
Obchodní podmínky na webu
Každý internetový obchod by měl mít na webo volně dostupné obchodní podmínky. Pokud nejsou na webových stránkách dohledatelné, snižuje to důvěryhodnost e-shopu.
Ano Shodné s 99 % porovnaných
Informace o platbě na webu
Při nákupu dříve či později zjistíte, jakými metodami můžete za zboží zaplatit. Pro ušetření času je ale lepší vědět tuto informaci už dopředu, kdy se rovnou můžete rozhodnout, jestli vám dané možnosti placení vyhovují.
Ano Shodné s 98 % porovnaných
Informace o platbě na speciální stránce
Nejdůležitější informace by měly být uvedené v obchodních podmínkách e-shopu. Ty ale nejsou vždy dvakrát přehledné a srozumitelné, často se tak můžete setkat i s vysvětlením daných informací mimo obchodní podmínky, třeba v nějakém průvodci nákupem.
Ne Shodné s 18 % porovnaných
Informace o dopravě na webu
Při rozhodování mezi několika e-shopy bývá nabídka a cena dopravy často stěžejní. Proto by měly být tyto informace dostupné na webu ještě před samotným nákupem, ne vždy tomu tak ale je.
Ano Shodné s 99 % porovnaných
Informace o dopravě na speciální stránce
Hodnotíme, zda jsou informace o dopravě dohledatelné mimo obchodní podmínky. V některých e-shopech bývají informace o nákupu na zvláštních stránkách v trochu stravitelnější formě.
Ano Shodné s 89 % porovnaných
Informace o reklamaci na webu
Na stránkách e-shopu by neměly chybět informace o reklamaci.
Ano Shodné s 99 % porovnaných
Informace o reklamaci na speciální stránce
Reklamační řád by měl být snadno dohledatelný na stránkách e-shopu, abyste při reklamaci hned věděli, jak postupovat.
Ano Shodné s 76 % porovnaných
Informace o vrácení na webu
Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží by mělo být co nejjednodušší a nejrychlejší. Proto je potřeba, aby na stránkách obchodu nechyběly informace, jak postupovat při odstoupení od smlouvy.
Ano Shodné s 99 % porovnaných
Informace o vrácení na speciální stránce
E-shopy často mívají speciální stránku určenou informacím o odstoupení od smlouvy, mnohdy i v kombinaci s reklamačním řádem.
Ano Shodné s 57 % porovnaných
Zásady ochrany osobních údajů na webu
Zásady ochrany osobních údajů mohou být součástí obchodních podmínek, nebo uvedené zvlášť na speciální stránce.
Ano Shodné s 98 % porovnaných
Zásady ochrany osobních údajů na speciální stránce
K usnadnění nákupu mívají e-shopy sekci průvodce nákupem, která popisuje, jak postupovat.
Ne Shodné s 15 % porovnaných

Nakupování v e-shopu bez protokolu HTTPS bychom příliš nedoporučili, takový web totiž není náležitě zabezpečený. Dobrou zprávou je, že e-shop Fitvyziva.cz protokol HTTPS nepostrádá.

Obchod není držitelem certifikátu Ověřeno zákazníky. To znamená, že recenze tohoto e-shopu nejsou ověřené a není tak jisté, zda pocházejí od reálných zákazníků.

Před nákupem je dobré si dopředu zjistit důležité informace, jako jsou například podmínky vrácení a reklamace nebo zásady ochrany osobních údajů. Všechny důležité informace najdete na webových stránkách obchodu.

Možnosti dopravy máte k dispozici už před nákupem na speciální stránce. Nemusíte tak zkoumat obchodní podmínky nebo dokonce rovnou objednávat zboží, aniž byste věděli, na kolik vás vyjde doprava. Naopak varianty platby zjistíte až při samotné objednávce.

Už před samotným nákupem byste si měli prostudovat podmínky reklamace a odstoupení od smlouvy. Je také vhodné, když jsou v dané situaci snadno k dohledání. Proto kladně hodnotíme to, že má e-shop informace o reklamaci a vrácení zboží na zvláštní stránce, kde je často najdete rychleji než v obchodních podmínkách.

U e-shopů se můžete velmi často setkat s tím, že jsou zásady ochrany osobních údajů vypsané na zvláštní stránce mimo obchodní podmínky. V tomto případě to ale neplatí a informace o ochraně vašich údajů si budete muset dohledat přímo v obchodních podmínkách.

Další obsah a zákaznická podpora

Název Hodnota Porovnání s 138 recenzovanými produkty
Průvodce nákupem
K usnadnění nákupu mívají e-shopy sekci průvodce nákupem, která popisuje, jak postupovat.
Ne Shodné s 50 % porovnaných
Průvodce výběrem
Průvodce výběrem se věnuje specifikům výběru produktů, často bývá u specializovaných obchodů.
Ne Shodné s 81 % porovnaných
FAQ
Stránka s nejčastěji kladenými dotazy vám může ušetřit čas strávený komunikací se zákaznickou podporou. Najdete na ní totiž řešení nejčastějších problémů, se kterými se zákazníci při nákupu potýkají.
Ne Shodné s 50 % porovnaných
Poradna
Poradna v internetových obchodech bývá často věnovaná i jiným tématům, než je samotný nákup. Například v internetových lékárnách bývá poradna zaměřená na zdravotní problémy apod.
Ne Shodné s 81 % porovnaných
Blog/magazín
Blog nebo magazín patří mezi doplňkové zdroje informací na webu. Většinou obsahuje spíše zábavné nebo poučné články, recenze a informace o novinkách na trhu.
Ano Shodné s 59 % porovnaných
Chat
Při prohlížení některých e-shopů na vás vyskočí okénko chatu, jehož pomocí můžete snadno a rychle komunikovat se zákaznickou podporou.
Ano Shodné s 39 % porovnaných
Zákaznická linka
Zejména u větších e-shopů bývá na webových stránkách telefonní linka na zákaznickou podporu, která se hodí zejména pro rychlé dotazy nebo řešení problémů.
Ano Shodné s 95 % porovnaných

Na rozdíl od tohoto e-shopu mají některé internetové obchody na svých webových stránkách průvodce výběrem nebo průvodce nákupem, kde najdete užitečné informace o volbě a koupi zboží.

Na webových stránkách tohoto obchodu najdete blog/magazín se zajímavými články. Některé e-shopy mívají také stránku s FAQ (nejčastěji kladenými dotazy), kde bývají vysvětlené různé potíže, na které můžete při nákupu narazit, popřípadě poradnu, která často pomáhá i s tématy mimo nákup.

Komunikace se zákazníkem vypovídá hodně o spolehlivosti e-shopu. Na webových stránkách by měl být vždy nějaký kontakt, v tomto případě je nejrychlejším spojením na zákaznickou podporu vyskakovací okénko chatu, popřípadě telefonní kontakt, který najdete na webu.

Komfort výběru

Název Hodnota Porovnání s 138 recenzovanými produkty
Mobilní aplikace
Mobilní aplikace internetových obchodů nebývají příliš časté a jejich stažení se vyplatí hlavně stálým zákazníkům, pro jednorázový nákup bývají vcelku zbytečné.
Ne Shodné s 86 % porovnaných
Přizpůsobení mobilnímu zobrazení
Moderní webové stránky už by měly být vhodně přizpůsobené prohlížení na mobilním telefonu. Bohužel to není pro všechny e-shopy pravidlem a nakupování přes telefon tak v některých případech může být velmi nepohodlné, až nemožné.
Ne Shodné s 5 % porovnaných
Funkce filtrace na telefonu
Také na mobilním telefonu by mělo fungovat filtrování produktů, které vám usnadní výběr.
Ano Shodné s 86 % porovnaných
Funkce řazení na telefonu
I při vybírání zboží na telefonu by měla fungovat funkce řazení, například podle ceny.
Ano Shodné s 92 % porovnaných
Filtrace
Filtrace je užitečný nástroj, kde si pomocí zvolených parametrů můžete rychle vytřídit produkty, které vyhovují vašim požadavkům. Aby byla filtrace efektivní, měla by zahrnovat dostatek parametrů, v takovém případě ji hodnotíme jako pokročilou. Základní filtrace umožňuje například selekci pouze podle značky nebo jen několika dalších kritérií.
Základní Shodné s 32 % porovnaných
Řazení podle ceny
Řazení podle ceny bývá u e-shopů nejčastější, slouží k lepší orientaci v nabídce produktů.
Ano Shodné s 94 % porovnaných
Řazení podle oblíbenosti
Řazení podle oblíbenosti většinou vychází z uživatelských hodnocení nebo prodávanosti produktu.
Ano Shodné s 63 % porovnaných
Řazení podle data
Řazení podle data umožňuje vyhledat na e-shopu novinky v nabídce.
Ne Shodné s 62 % porovnaných
Řazení podle slevy
Řazení podle výše slevy pomáhá vyhledat nejvýhodnější nabídku.
Ne Shodné s 76 % porovnaných
Řazení podle názvu
Řazení podle názvu pomáhá například při hledání konkrétního produktu.
Ano Shodné s 44 % porovnaných
Fotografie Ano Shodné s 100 % porovnaných
Možnost srovnání produktů
Užitečná funkce, díky které si můžete porovnat parametry dvou a více produktů.
Ano Shodné s 21 % porovnaných
Hodnocení zákazníků
Vždy je výhodou, když je u produktů alespoň číselné nebo bodové hodnocení.
Ano Shodné s 52 % porovnaných
Recenze zákazníků
Recenze zákazníků zprostředkovávají uživatelskou zkušenost a často bývají při výběru produktů rozhodující.
Ne Shodné s 57 % porovnaných
Diskuze u produktu
Diskuze u produktů slouží ke sdílení dotazů, recenzí a zkušeností.
Ne Shodné s 81 % porovnaných
Informace o dostupnosti/ předpokládané době dodání
Ideální je, když je u produktu rovnou uvedené předpokládané datum dodání. Pokud jej e-shopy neuvádějí, měly by mít alespoň informací, zda zboží je či není skladem.
Je/ není skladem Shodné s 45 % porovnaných

Každý, kdo někdy nakupoval přes prohlížeč na mobilním telefonu ví, že pokud nejsou stránky e-shopu vhodně přizpůsobené mobilnímu zobrazení, nákup je velmi nepohodlný, často až nemožný. Negativně proto vnímáme fakt, že e-shop Fitvyziva.cz webové stránky přizpůsobené nemá a nevyvažuje tento nedostatek ani mobilní aplikací, se kterou se můžete u některých e-shopů setkat.

Při prohlížení webových stránek na mobilu můžete pohodlně filtrovat i řadit produkty. U některých e-shopů tyto možnosti při prohlížení na mobilu chybí.

Bez filtrace už se dnes většina e-shopů neobejde. Záleží ale také, jak je filtrování detailní. Filtrace tohoto e-shopu je spíše základní. To znamená, že má jen několik parametrů a výběr zboží sice usnadní, stále se ale pravděpodobně budete muset probrat větším počtem produktů.

Na webu každého e-shopu by neměl chybět alespoň nějaký systém řazení produktů. Pravděpodobně nejpopulárnější je řazení podle ceny a podle oblíbenosti. Z těchto dvou kritérií nabízí e-shop Fitvyziva.cz obojí.

Řazení podle data, názvu nebo výše slevy nebývá až tak obvyklé, ale v některých případech mohou být tyto varianty velmi užitečné. Z těchto tří možností e-shop Fitvyziva.cz umožňuje pouze řazení podle názvu.

E-shop umožňuje srovnání produktů, což znamená, že můžete přehledně porovnat jednotlivé parametry vybraných produktů a posoudit, který vám bude lépe vyhovovat.

U produktů se dočkáte hodnocení od zákazníků. Zprostředkování uživatelské zkušenosti je při nakupování na internetu, kdy si nemůžete zboží sami osahat, velkým přínosem. Některé e-shopy dávají prostor také ke slovnímu hodnocení, pro tento obchod to ale neplatí.

Kromě diskuzních fór na internetu bývají k dotazům a sdělování zkušeností určení i diskuze přímo v e-shopu. Tento e-shop ale prostor k diskuzi neposkytuje.

E-shopy u svého zboží většinou uvádějí přímo u produktů přibližné datum doručení, nebo alespoň informaci, zda zboží je či není skladem. Na stránkách s produkty v tomto e-shopu najdete pouze informaci, zda je zboží skladem. Přibližnou dobu doručování pak můžete odhadovat například z informací o dopravě, pohodlnější by ale samozřejmě bylo mít rovnou uvedené orientační datum dodání.

Nákup, doručení a vrácení zboží

Název Hodnota Porovnání s 138 recenzovanými produkty
Nutnost registrace
Zejména při jednorázovém nákupu může být nutnost registrace poněkud obtěžující. Výhodou proto je, když e-shopy umožňují i nákup bez registrace.
Ne Shodné s 90 % porovnaných
Souhlas s použitím e-mailu
Nákupem často automaticky vyjadřujete souhlas se zasíláním marketingových zpráv. Některé e-shopy vám ale dávají na výběr, zda s použitím vašeho e-mailu k reklamním účelům souhlasíte.
Ne Shodné s 44 % porovnaných
Platba kartou
Platba kartou je jednou z nejpopulárnějších možností platby na internetu.
Ano Shodné s 94 % porovnaných
Platba převodem
Platba převodem může být oproti jiným metodám pomalejší.
Ano Shodné s 88 % porovnaných
Platba na dobírku
Platbu na dobírku je vhodné zvolit zejména při prvním nákupu v daném e-shopu. Pokud obchod platbu na dobírku neumožňuje, může to být trochu podezřelé.
Ano Shodné s 86 % porovnaných
Vyzvednutí na pobočce
Některé e-shopy umožňují vyzvednutí v kamenné pobočce obchodu. To může být zdarma nebo za poplatek, většinou spíše symbolický.
Zdarma Shodné s 52 % porovnaných
Počet poboček
Uvádí orientační počet kamenných poboček daného e-shopu.
1 Shodné s 25 % porovnaných
Česká pošta
Česká pošta bývá jedním z nejběžnějších doručovatelů, i když řada e-shopů už využívá soukromé doručovací služby. Ideální je, pokud má zákazník na výběr mezi několika různými doručovateli.
Ano Shodné s 63 % porovnaných
Dopravní společnost
Většina internetových obchodů spolupracuje alespoň s jednou, ale i s několika dopravními společnostmi.
Ano Shodné s 92 % porovnaných
Zásilkovna
Zásilkovna umožňuje zaslání balíčku na výdejnu, kde si jej můžete vyzvednout, až se vám to bude hodit.
Ne Shodné s 56 % porovnaných
Uloženka
Uloženka a další výdejny suplují kamenné pobočky e-shopů, objednané zboží si sami vyzvednete ve volném čase.
Ne Shodné s 91 % porovnaných
Lhůta na vrácení
Po převzetí zboží máte zákonem garantovanou 14denní lhůtu na odstoupení od smlouvy a vrácení zboží. Některé e-shopy tuto lhůtu ještě prodlužují, mnohdy i několikanásobně.
90 Dní Vyšší než 83 % porovnaných (24 Dní průměr)
Možnost bezplatného vrácení
Vracení zboží zpět prodejci probíhá na náklady kupujícího. Některé obchody ale umožňují toto vrácení zdarma, ať už na pobočce, nebo díky speciálnímu štítku, se kterým můžete balík odeslat poštou nebo dopravcem na náklady prodejce.
Ne Shodné s 61 % porovnaných

E-shop Fitvyziva.cz dává zákazníkům na výběr, zda se k nákupu chtějí nebo nechtějí zaregistrovat. To hodnotíme pozitivně, ne každý se totiž chce zdržovat s registrací, k té se navíc často pojí zasílání reklamních e-mailů.

Nákupem v tomto e-shopu automaticky vyjadřujete souhlas se zasíláním marketingových zpráv na vaši e-mailovou adresu. Odběr těchto e-mailů samozřejmě můžete dodatečně odhlásit, bylo by ale lepší, vždy je ale lepší, když dá e-shop zákazníkům na výběr, zda s použitím svého e-mailu k marketingovým účelům souhlasí nebo ne.

Platit můžete v tomto e-shopu všemi standardními možnostmi, tedy jak kartou, tak i převodem nebo na dobírku. Záleží tedy na vašich preferencích, pokud jde ale o váš první nákup v daném e-shopu a nejste si úplně jistí jeho spolehlivostí, doporučujeme platit spíše na dobírku.

Balíček si můžete nechat zaslat na kamennou pobočku e-shopu. Oblíbené bývají také různé výdejny, jako je Uloženka nebo Zásilkovna, s těmi ale tento e-shop nespolupracuje.

Internetových obchod využívá jak služeb České pošty, tak služeb dopravní společnosti. Pokud tedy si chcete zboží nechat zaslat na vaši adresu, můžete vybírat z několika různých dopravců.

Co se týče lhůty na odstoupení od smlouvy, e-shop vychází zákazníkům vstříc a na rozmyšlenou jim dává až 90 dní. Ze zákona máte přitom garantované pouze dva týdny.

71%
Hodnocení produktů počítame na základě jeho technických parametrů, testů a uživatelských recenzí.
Fitvyziva.cz 104. místo z 138
Zobrazit nabídky

Další podobné recenze

Obrázek produktu Dermacol.cz
Dermacol.cz
71%
Hodnocení produktů počítame na základě jeho technických parametrů, testů a uživatelských recenzí.
102. místo z 138 Přečíst recenzi
  • Vyzvednutí na pobočce
  • Ověřeno zákazníky
  • Platba na dobírku
  • Komfortní nákup přes telefon
  • Nákup bez registrace
  • Uživatelské recenze
  • Zákaznická linka
  • Chat
  • Kosmetika
Zobrazit nabídky
Obrázek produktu Ceskeplenky.cz
Ceskeplenky.cz
71%
Hodnocení produktů počítame na základě jeho technických parametrů, testů a uživatelských recenzí.
103. místo z 138 Přečíst recenzi
  • Doručení přes Zásilkovnu
  • Ověřeno zákazníky
  • Platba na dobírku
  • Komfortní nákup přes telefon
  • Nákup bez registrace
  • Uživatelské recenze
  • Zákaznická linka
  • Chat
  • Pro děti
Zobrazit nabídky
Obrázek produktu NOVAline.cz
NOVAline.cz
71%
Hodnocení produktů počítame na základě jeho technických parametrů, testů a uživatelských recenzí.
105. místo z 138 Přečíst recenzi
  • Vyzvednutí na pobočce
  • Doručení přes Zásilkovnu
  • Ověřeno zákazníky
  • Platba na dobírku
  • Nákup bez registrace
  • Prodloužená lhůta na vrácení
  • Zákaznická linka
  • Bydlení
Zobrazit nabídky