Obrázek produktu DobraPriroda.cz

Recenze DobraPriroda.cz

  • Doručení přes Zásilkovnu
  • Platba na dobírku
  • Komfortní nákup přes telefon
  • Nákup bez registrace
  • Srovnávač produktů
  • Potraviny
  • Výživové doplňky
  • +0 +3
Obrázek produktu DobraPriroda.cz
60%
Hodnocení produktů počítame na základě jeho technických parametrů, testů a uživatelských recenzí.
138. místo z 138
Hodnocení
138. místo z 138
Detail hodnocení
  • 63 %
    Důvěryhodnost a dostupnost informací
    Zahrnuje parametry, které vypovídají o důvěryhodnosti webu a dostupnosti informací, jako je například protokol HTTPS nebo dostupnost obchodních podmínek, zásad ochrany osobních údajů a dalších informací na webu.
  • 95 %
    Nákup přes mobil
    Hodnotí přizpůsobení webu mobilnímu zobrazení, tedy zda mají webové stránky odpovídající nastavení při prohlížení na mobilu a jestli v tomto rozhraní fungují důležité nástroje, jako je filtrace nebo řazení.
  • 60 %
    Komfort výběru a nákupu
    Dává dohromady možnosti řazení, možnosti filtrace, přítomnost uživatelských recenzí, varianty platby a další parametry, které ovlivňují komfort výběru a nákupu zboží.
  • 38 %
    Doručení a vrácení zboží
    Dává dohromady parametry, které vypovídají o dopravě a vrácení zboží, jako jsou možnosti dopravy, délku lhůty na odstoupení od smlouvy a možnost bezplatného vrácení.
parametry
  • Přizpůsobení mobilnímu zobrazení
    Ano
  • Zákaznická linka
    Ne
  • Chat
    Ne
  • Počet recenzí na Heurece
    0 Recenzí
Obsah
  1. Důvěryhodnost a dostupnost informací
  2. Další obsah a zákaznická podpora
  3. Komfort výběru
  4. Nákup, doručení a vrácení zboží
  5. Podobné recenze
Klady
  • Dobrá funkčnost stránek i v mobilním zobrazení
  • Lze porovnávat produkty
  • Nakoupíte i bez registrace
  • Není nutné udělit souhlas s používáním e-mailu
  • Informuje, zda je produkt skladem
  • Nepostrádá protokol HTTPS
  • Možnost vyzvednutí zboží v Zásilkovně
  • Možnost placení na dobírku
  • Na stránkách jsou doplňkové informativní články
  • Stránky e-shopu nabízejí poradnu
  • Zboží můžete řadit podle data
Zápory
  • Na webových stránkách chybí informace o dopravě
  • Informace o platbě nejsou dohledatelné
  • Nemá certifikát Ověřeno zákazníky
  • Málo recenzí od zákazníků
  • Na stránkách produktů chybí hodnocení uživatelů
  • Chybí zákaznická linka
  • Neumožňuje osobní převzetí na pobočce
  • Nevyužívá služeb České pošty
  • Webové stránky nemají okénko chatu
  • Pouze základní lhůta na vrácení zboží
  • Zboží se vrací na náklady zákazníka

Důvěryhodnost a dostupnost informací

NázevHodnota Porovnání s 138 recenzovanými produkty
HTTPS
Protokol HTTPS by dnes neměl žádnému e-shopu chybět. Zabezpečuje přenos dat, tedy například i vašich osobních nebo platebních údajů.
Ano Shodné s 100 % porovnaných
Ověřeno zákazníky Heureka
Certifikát Ověřeno zákazníky získávají e-shopy, které mají dostatek aktuálních kladných recenzí. Hodnocení těchto e-shopů je ověřené, to znamená, že recenze pocházejí od reálných zákazníků.
Ne Shodné s 31 % porovnaných
Počet recenzí na Heurece
Vysoký počet recenzí, například v řádu tisíců, dodává e-shopu na důvěryhodnosti. Žádné nebo jen několik recenzí je třeba brát s větší rezervou.
0 Recenzí Nejnižší hodnota mezi porovnávanými (10 464 Recenzí průměr)
Obchodní podmínky na webu
Každý internetový obchod by měl mít na webo volně dostupné obchodní podmínky. Pokud nejsou na webových stránkách dohledatelné, snižuje to důvěryhodnost e-shopu.
Ano Shodné s 99 % porovnaných
Informace o platbě na webu
Při nákupu dříve či později zjistíte, jakými metodami můžete za zboží zaplatit. Pro ušetření času je ale lepší vědět tuto informaci už dopředu, kdy se rovnou můžete rozhodnout, jestli vám dané možnosti placení vyhovují.
Ne Shodné s 1 % porovnaných
Informace o dopravě na webu
Při rozhodování mezi několika e-shopy bývá nabídka a cena dopravy často stěžejní. Proto by měly být tyto informace dostupné na webu ještě před samotným nákupem, ne vždy tomu tak ale je.
Ne Tato hodnota je ve srovnání jediná
Informace o reklamaci na webu
Na stránkách e-shopu by neměly chybět informace o reklamaci.
Ano Shodné s 99 % porovnaných
Informace o reklamaci na speciální stránce
Reklamační řád by měl být snadno dohledatelný na stránkách e-shopu, abyste při reklamaci hned věděli, jak postupovat.
Ano Shodné s 76 % porovnaných
Informace o vrácení na webu
Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží by mělo být co nejjednodušší a nejrychlejší. Proto je potřeba, aby na stránkách obchodu nechyběly informace, jak postupovat při odstoupení od smlouvy.
Ano Shodné s 99 % porovnaných
Informace o vrácení na speciální stránce
E-shopy často mívají speciální stránku určenou informacím o odstoupení od smlouvy, mnohdy i v kombinaci s reklamačním řádem.
Ne Shodné s 41 % porovnaných
Zásady ochrany osobních údajů na webu
Zásady ochrany osobních údajů mohou být součástí obchodních podmínek, nebo uvedené zvlášť na speciální stránce.
Ano Shodné s 98 % porovnaných
Zásady ochrany osobních údajů na speciální stránce
K usnadnění nákupu mívají e-shopy sekci průvodce nákupem, která popisuje, jak postupovat.
Ano Shodné s 83 % porovnaných

S protokolem HTTPS se už dnes setkáte prakticky u každého e-shopu, zabezpečuje totiž přenos dat. Nepostrádá jej ani obchod DobraPriroda.cz.

E-shop nemá certifikát Ověřeno zákazníky. Recenze obchodu tak nemusí být od reálných zákazníků.

Nabídka dopravy a její cena může být při volbě e-shopu rozhodující. Proto by měly být informace o dopravě k dispozici zákazníkům už před nákupem. Tím se ale tento e-shop bohužel neřídí a k nabídce dopravy se tak dostanete až při samotné objednávce.

Podmínky reklamace jsou na stránkách tohoto e-shopu zvlášť, mimo obchodní podmínky. To může být výhoda, obchodní podmínky jsou totiž často poměrně nepřehledné. Naopak informace o odstoupení od smlouvy jsou uvedené pouze v obchodních podmínkách.

Pokud se chcete seznámit se zásadami ochrany osobních údajů, nemusíte je dlouze hledat v obchodních podmínkách. V tomto e-shopu jsou totiž uvedené zvlášť na speciální stránce, takže vás k nim snadno dovede i internetový vyhledávač.

Další obsah a zákaznická podpora

NázevHodnota Porovnání s 138 recenzovanými produkty
Průvodce nákupem
K usnadnění nákupu mívají e-shopy sekci průvodce nákupem, která popisuje, jak postupovat.
Ne Shodné s 50 % porovnaných
Průvodce výběrem
Průvodce výběrem se věnuje specifikům výběru produktů, často bývá u specializovaných obchodů.
Ne Shodné s 81 % porovnaných
FAQ
Stránka s nejčastěji kladenými dotazy vám může ušetřit čas strávený komunikací se zákaznickou podporou. Najdete na ní totiž řešení nejčastějších problémů, se kterými se zákazníci při nákupu potýkají.
Ne Shodné s 50 % porovnaných
Poradna
Poradna v internetových obchodech bývá často věnovaná i jiným tématům, než je samotný nákup. Například v internetových lékárnách bývá poradna zaměřená na zdravotní problémy apod.
Ano Shodné s 18 % porovnaných
Blog/magazín
Blog nebo magazín patří mezi doplňkové zdroje informací na webu. Většinou obsahuje spíše zábavné nebo poučné články, recenze a informace o novinkách na trhu.
Ano Shodné s 59 % porovnaných
Chat
Při prohlížení některých e-shopů na vás vyskočí okénko chatu, jehož pomocí můžete snadno a rychle komunikovat se zákaznickou podporou.
Ne Shodné s 60 % porovnaných
Zákaznická linka
Zejména u větších e-shopů bývá na webových stránkách telefonní linka na zákaznickou podporu, která se hodí zejména pro rychlé dotazy nebo řešení problémů.
Ne Shodné s 4 % porovnaných

Na rozdíl od tohoto e-shopu mají některé internetové obchody na svých webových stránkách průvodce výběrem nebo průvodce nákupem, které představují určitou přidanou hodnotu a usnadňují nákup.

Kromě nakupování můžete na e-shopu narazit také na zajímavé informace, například v sekci blog/magazín nebo v poradně. Jiné weby mívají také třeba stránku s FAQ, která ale většinou obsahuje hlavně informace o nákupu.

Na stránkách některých e-shopů najdete telefonní kontakt na zákaznickou podporu nebo dokonce vyskakovací okénko chatu. U tohoto obchodu ovšem nenajdete ani jedno, což může komunikaci s obchodem poněkud zpomalovat.

Komfort výběru

NázevHodnota Porovnání s 138 recenzovanými produkty
Mobilní aplikace
Mobilní aplikace internetových obchodů nebývají příliš časté a jejich stažení se vyplatí hlavně stálým zákazníkům, pro jednorázový nákup bývají vcelku zbytečné.
Ne Shodné s 86 % porovnaných
Přizpůsobení mobilnímu zobrazení
Moderní webové stránky už by měly být vhodně přizpůsobené prohlížení na mobilním telefonu. Bohužel to není pro všechny e-shopy pravidlem a nakupování přes telefon tak v některých případech může být velmi nepohodlné, až nemožné.
Ano Shodné s 94 % porovnaných
Funkce filtrace na telefonu
Také na mobilním telefonu by mělo fungovat filtrování produktů, které vám usnadní výběr.
Ano Shodné s 86 % porovnaných
Funkce řazení na telefonu
I při vybírání zboží na telefonu by měla fungovat funkce řazení, například podle ceny.
Ano Shodné s 92 % porovnaných
Filtrace
Filtrace je užitečný nástroj, kde si pomocí zvolených parametrů můžete rychle vytřídit produkty, které vyhovují vašim požadavkům. Aby byla filtrace efektivní, měla by zahrnovat dostatek parametrů, v takovém případě ji hodnotíme jako pokročilou. Základní filtrace umožňuje například selekci pouze podle značky nebo jen několika dalších kritérií.
Základní Shodné s 32 % porovnaných
Řazení podle ceny
Řazení podle ceny bývá u e-shopů nejčastější, slouží k lepší orientaci v nabídce produktů.
Ano Shodné s 94 % porovnaných
Řazení podle oblíbenosti
Řazení podle oblíbenosti většinou vychází z uživatelských hodnocení nebo prodávanosti produktu.
Ano Shodné s 63 % porovnaných
Řazení podle data
Řazení podle data umožňuje vyhledat na e-shopu novinky v nabídce.
Ano Shodné s 37 % porovnaných
Řazení podle slevy
Řazení podle výše slevy pomáhá vyhledat nejvýhodnější nabídku.
Ne Shodné s 76 % porovnaných
Řazení podle názvu
Řazení podle názvu pomáhá například při hledání konkrétního produktu.
Ne Shodné s 55 % porovnaných
Fotografie Ano Shodné s 100 % porovnaných
Možnost srovnání produktů
Užitečná funkce, díky které si můžete porovnat parametry dvou a více produktů.
Ano Shodné s 21 % porovnaných
Hodnocení zákazníků
Vždy je výhodou, když je u produktů alespoň číselné nebo bodové hodnocení.
Ne Shodné s 47 % porovnaných
Recenze zákazníků
Recenze zákazníků zprostředkovávají uživatelskou zkušenost a často bývají při výběru produktů rozhodující.
Ne Shodné s 57 % porovnaných
Diskuze u produktu
Diskuze u produktů slouží ke sdílení dotazů, recenzí a zkušeností.
Ne Shodné s 81 % porovnaných
Informace o dostupnosti/ předpokládané době dodání
Ideální je, když je u produktu rovnou uvedené předpokládané datum dodání. Pokud jej e-shopy neuvádějí, měly by mít alespoň informací, zda zboží je či není skladem.
Je/ není skladem Shodné s 45 % porovnaných

Řada zákazníků už dnes k nakupování běžně používá smartphone. Proto je důležité, aby byly webové stránky e-shopu vhodně přizpůsobené mobilnímu zobrazení, což tento e-shop splňuje. Nepatří ale k obchodům s mobilní aplikací.

Aby byly webové stránky e-shopu dostatečně funkční, neměly by ani v mobilním zobrazení postrádat některé užitečné nástroje, jako je filtrace a řazení. Na stránkách tohoto e-shopu obojí v mobilním zobrazení funguje.

K orientaci mezi produkty bohužel můžete využít filtraci, je ale pouze základní. Kvůli omezeným možnostem filtrace vám tak hledání ideálního produktu možná zabere o něco více času.

Při výběru zboží je vždy výhodou, když si můžete produkty seřadit. Zákazníky většinou zajímá především cena a oblíbenost produktů (tedy např. jaké mají uživatelské hodnocení). V tomto e-shopu so zboží můžete seřadit jak podle ceny, tak i podle oblíbenosti.

Mezi méně časté, ale mnohdy užitečné možnosti řazení produktů, patří řazení podle data, názvu a výše slevy. Z těchto tří variant e-shop DobraPriroda.cz umožňuje pouze řazení podle data (např. od nejnovějších produktů po nejstarší).

Srovnávač produktů, který najdete na stránkách e-shopu, je jednoduchý nástroj, který vám seřadí parametry vybraných produktů vedle sebe do tabulky a vy tak rychle a snadno zjistíte, jak si v porovnání mezi sebou stojí.

Pravděpodobně každý si před nákupem na internetu rád přečte uživatelské recenze daného produktu. Tento e-shop bohužel zákazníkům na svých stránkách prostor k hodnocení nedává a po recenzích je tak třeba pátrat jinde.

Internetové obchody často dávají na stránkách s produkty prostor k diskuzi, kde se zákazníci mohou podělit o své zkušenosti nebo dotazy. V tomto obchodě jej ale bohužel nenajdete.

Doba doručování může být rozhodujícím faktorem, pokud váháte, zda v daném e-shopu nakoupit. Tento obchod uvádí, zda zboží je či není skladem. To je samozřejmě výhoda, ještě o něco lepší by ale bylo, kdyby e-shop rovnou uváděl předpokládané datum dodání.

Nákup, doručení a vrácení zboží

NázevHodnota Porovnání s 138 recenzovanými produkty
Nutnost registrace
Zejména při jednorázovém nákupu může být nutnost registrace poněkud obtěžující. Výhodou proto je, když e-shopy umožňují i nákup bez registrace.
Ne Shodné s 90 % porovnaných
Souhlas s použitím e-mailu
Nákupem často automaticky vyjadřujete souhlas se zasíláním marketingových zpráv. Některé e-shopy vám ale dávají na výběr, zda s použitím vašeho e-mailu k reklamním účelům souhlasíte.
Ano Shodné s 50 % porovnaných
Platba kartou
Platba kartou je jednou z nejpopulárnějších možností platby na internetu.
Ano Shodné s 94 % porovnaných
Platba převodem
Platba převodem může být oproti jiným metodám pomalejší.
Ano Shodné s 88 % porovnaných
Platba na dobírku
Platbu na dobírku je vhodné zvolit zejména při prvním nákupu v daném e-shopu. Pokud obchod platbu na dobírku neumožňuje, může to být trochu podezřelé.
Ano Shodné s 86 % porovnaných
Vyzvednutí na pobočce
Některé e-shopy umožňují vyzvednutí v kamenné pobočce obchodu. To může být zdarma nebo za poplatek, většinou spíše symbolický.
Ne Shodné s 39 % porovnaných
Česká pošta
Česká pošta bývá jedním z nejběžnějších doručovatelů, i když řada e-shopů už využívá soukromé doručovací služby. Ideální je, pokud má zákazník na výběr mezi několika různými doručovateli.
Ne Shodné s 36 % porovnaných
Dopravní společnost Ano Shodné s 92 % porovnaných
Zásilkovna
Zásilkovna umožňuje zaslání balíčku na výdejnu, kde si jej můžete vyzvednout, až se vám to bude hodit.
Ano Shodné s 43 % porovnaných
Uloženka
Uloženka a další výdejny suplují kamenné pobočky e-shopů, objednané zboží si sami vyzvednete ve volném čase.
Ne Shodné s 91 % porovnaných
Lhůta na vrácení
Po převzetí zboží máte zákonem garantovanou 14denní lhůtu na odstoupení od smlouvy a vrácení zboží. Některé e-shopy tuto lhůtu ještě prodlužují, mnohdy i několikanásobně.
14 Dní Nejnižší hodnota mezi porovnávanými (24 Dní průměr)
Možnost bezplatného vrácení
Vracení zboží zpět prodejci probíhá na náklady kupujícího. Některé obchody ale umožňují toto vrácení zdarma, ať už na pobočce, nebo díky speciálnímu štítku, se kterým můžete balík odeslat poštou nebo dopravcem na náklady prodejce.
Ne Shodné s 61 % porovnaných

E-shop DobraPriroda.cz nepožaduje k nákupu registraci, to ocení zejména zákazníci, kteří v obchodě nakupují poprvé nebo výjimečně. Pravidelným zákazníkům se naopak registrace může vyplatit.

Při nákupu na internetu se můžete setkat buď s tím, že se vás e-shop zeptá, zda souhlasíte s používáním vaší e-mailové adresy k marketingovým účelům (čímž vám dá také možnost odmítnout), nebo s tím, že se vás na nic neptá a souhlas zařadí například rovnou do obchodních podmínek. Pozitivně proto hodnotíme, že tento e-shop patří do první skupiny, a v případě zájmu se tak můžete vyhnout zasílání reklamních e-mailů.

Při placení se v e-shopu můžete spolehnout na všechny tři standardní metody, tedy platbu kartou, převodem i na dobírku. U větších e-shopů to bývá běžné, menší obchody se někdy vyhýbají platbě na dobírku, nebo třeba neumožňují platbu kartou.

Část zákazníků dává přednost osobnímu vyzvednutí zboží před čekáním na doručení balíku. Na tyto zákazníky e-shop pamatuje doručuje také na výdejny Zásilkovny. Na rozdíl od některých jiných e-shopů nemá vlastní kamenné prodejny ani nedoručuje na výdejny Uloženky.

Zboží si můžete nechat doručit domů pouze dopravní společností. S Českou poštou tento internetový obchod nespolupracuje.

Ze zákona máte po převzetí zboží čtrnáct dní na rozhodnutí, zda vám daný produkt vyhovuje, nebo jej chcete vrátit. Některé e-shopy tuto lhůtu pro potěšení zákazníků výrazně natahují, tento obchod se ale drží stanovených dvou týdnů.

60%
Hodnocení produktů počítame na základě jeho technických parametrů, testů a uživatelských recenzí.
DobraPriroda.cz 138. místo z 138
Do e-shopu

Další podobné recenze

Obrázek produktu Bonatex.cz
Bonatex.cz
63%
Hodnocení produktů počítame na základě jeho technických parametrů, testů a uživatelských recenzí.
135. místo z 138 Přečíst recenzi
  • Ověřeno zákazníky
  • Platba na dobírku
  • Nákup bez registrace
  • Zákaznická linka
  • Bydlení
Do e-shopu
Obrázek produktu Bittersweetparis.cz
Bittersweetparis.cz
62%
Hodnocení produktů počítame na základě jeho technických parametrů, testů a uživatelských recenzí.
136. místo z 138 Přečíst recenzi
  • Platba na dobírku
  • Nákup bez registrace
  • Prodloužená lhůta na vrácení
  • Zákaznická linka
  • Móda
Do e-shopu
Obrázek produktu CountryLife.cz
CountryLife.cz
60%
Hodnocení produktů počítame na základě jeho technických parametrů, testů a uživatelských recenzí.
137. místo z 138 Přečíst recenzi
  • Ověřeno zákazníky
  • Platba na dobírku
  • Mobilní aplikace
  • Komfortní nákup přes telefon
  • Nákup bez registrace
  • Srovnávač produktů
  • Zákaznická linka
  • Kosmetika
  • Drogerie
  • Potraviny
  • Výživové doplňky
Do e-shopu