Obrázek produktu Dermacol.cz

Recenze Dermacol.cz

  • Vyzvednutí na pobočce
  • Ověřeno zákazníky
  • Platba na dobírku
  • Komfortní nákup přes telefon
  • Nákup bez registrace
  • Uživatelské recenze
  • Zákaznická linka
  • Chat
  • Kosmetika
  • +1 +5
Obrázek produktu Dermacol.cz
71%
Hodnocení produktů počítame na základě jeho technických parametrů, testů a uživatelských recenzí.
105. místo z 138
Hodnocení
105. místo z 138
Detail hodnocení
  • 81 %
    Důvěryhodnost a dostupnost informací
    Zahrnuje parametry, které vypovídají o důvěryhodnosti webu a dostupnosti informací, jako je například protokol HTTPS nebo dostupnost obchodních podmínek, zásad ochrany osobních údajů a dalších informací na webu.
  • 95 %
    Nákup přes mobil
    Hodnotí přizpůsobení webu mobilnímu zobrazení, tedy zda mají webové stránky odpovídající nastavení při prohlížení na mobilu a jestli v tomto rozhraní fungují důležité nástroje, jako je filtrace nebo řazení.
  • 59 %
    Komfort výběru a nákupu
    Dává dohromady možnosti řazení, možnosti filtrace, přítomnost uživatelských recenzí, varianty platby a další parametry, které ovlivňují komfort výběru a nákupu zboží.
  • 43 %
    Doručení a vrácení zboží
    Dává dohromady parametry, které vypovídají o dopravě a vrácení zboží, jako jsou možnosti dopravy, délku lhůty na odstoupení od smlouvy a možnost bezplatného vrácení.
parametry
  • Přizpůsobení mobilnímu zobrazení
    Ano
  • Zákaznická linka
    Ano
  • Chat
    Ano
  • Počet recenzí na Heurece
    1420 Recenzí
Obsah
  1. Důvěryhodnost a dostupnost informací
  2. Další obsah a zákaznická podpora
  3. Komfort výběru
  4. Nákup, doručení a vrácení zboží
  5. Podobné recenze
Klady
  • Nechybí certifikát Ověřeno zákazníky
  • Zboží můžete převzít na pobočce
  • Obchod je ohodnocený mnoha zákazníky
  • Komfortní nakupování přes smartphone
  • Nemusíte se registrovat
  • Uvádí, jestli produkt je nebo není skladem
  • Stránky e-shopu jsou zabezpečené
  • E-shop má zákaznickou linku
  • Produkty mají recenze od zákazníků
  • Umožňuje platbu při převzetí
  • Na stránkách je sekce se zajímavými články
  • Poradí s výběrem produktů
  • Má stránku s nejčastěji kladenými dotazy
  • Zákazníci mohou ohodnotit zboží
  • Produkty lze řadit podle data přidání
  • Na stránkách je chatovací okénko
Zápory
  • Automatické udělení souhlasu s použitím e-mailu
  • Nelze seřadit produkty podle oblíbenosti
  • Obchod nedoručuje Českou poštou
  • Nevyužívá služeb Uloženky nebo Zásilkovny
  • Na webu nelze srovnávat produkty
  • Pouze standardní lhůta na vrácení zboží

Důvěryhodnost a dostupnost informací

NázevHodnota Porovnání s 138 recenzovanými produkty
HTTPS
Protokol HTTPS by dnes neměl žádnému e-shopu chybět. Zabezpečuje přenos dat, tedy například i vašich osobních nebo platebních údajů.
Ano Shodné s 100 % porovnaných
Ověřeno zákazníky Heureka
Certifikát Ověřeno zákazníky získávají e-shopy, které mají dostatek aktuálních kladných recenzí. Hodnocení těchto e-shopů je ověřené, to znamená, že recenze pocházejí od reálných zákazníků.
Ano Shodné s 68 % porovnaných
Počet recenzí na Heurece
Vysoký počet recenzí, například v řádu tisíců, dodává e-shopu na důvěryhodnosti. Žádné nebo jen několik recenzí je třeba brát s větší rezervou.
1420 Recenzí Nižší než 54 % porovnaných (10 464 Recenzí průměr)
Hodnocení na Heurece
E-shopy zapojené do programu Ověřeno zákazníky mohou dostat až 5 hvězdiček, u velmi dobře hodnocených e-shopů bývá skóre většinou 4,6-4,9.
4,9 Vyšší než 83 % porovnaných (4,7 průměr)
Obchodní podmínky na webu
Každý internetový obchod by měl mít na webo volně dostupné obchodní podmínky. Pokud nejsou na webových stránkách dohledatelné, snižuje to důvěryhodnost e-shopu.
Ano Shodné s 99 % porovnaných
Informace o platbě na webu
Při nákupu dříve či později zjistíte, jakými metodami můžete za zboží zaplatit. Pro ušetření času je ale lepší vědět tuto informaci už dopředu, kdy se rovnou můžete rozhodnout, jestli vám dané možnosti placení vyhovují.
Ano Shodné s 98 % porovnaných
Informace o platbě na speciální stránce
Nejdůležitější informace by měly být uvedené v obchodních podmínkách e-shopu. Ty ale nejsou vždy dvakrát přehledné a srozumitelné, často se tak můžete setkat i s vysvětlením daných informací mimo obchodní podmínky, třeba v nějakém průvodci nákupem.
Ne Shodné s 18 % porovnaných
Informace o dopravě na webu
Při rozhodování mezi několika e-shopy bývá nabídka a cena dopravy často stěžejní. Proto by měly být tyto informace dostupné na webu ještě před samotným nákupem, ne vždy tomu tak ale je.
Ano Shodné s 99 % porovnaných
Informace o dopravě na speciální stránce
Hodnotíme, zda jsou informace o dopravě dohledatelné mimo obchodní podmínky. V některých e-shopech bývají informace o nákupu na zvláštních stránkách v trochu stravitelnější formě.
Ne Shodné s 9 % porovnaných
Informace o reklamaci na webu
Na stránkách e-shopu by neměly chybět informace o reklamaci.
Ano Shodné s 99 % porovnaných
Informace o reklamaci na speciální stránce
Reklamační řád by měl být snadno dohledatelný na stránkách e-shopu, abyste při reklamaci hned věděli, jak postupovat.
Ne Shodné s 22 % porovnaných
Informace o vrácení na webu
Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží by mělo být co nejjednodušší a nejrychlejší. Proto je potřeba, aby na stránkách obchodu nechyběly informace, jak postupovat při odstoupení od smlouvy.
Ano Shodné s 99 % porovnaných
Informace o vrácení na speciální stránce
E-shopy často mívají speciální stránku určenou informacím o odstoupení od smlouvy, mnohdy i v kombinaci s reklamačním řádem.
Ne Shodné s 41 % porovnaných
Zásady ochrany osobních údajů na webu
Zásady ochrany osobních údajů mohou být součástí obchodních podmínek, nebo uvedené zvlášť na speciální stránce.
Ano Shodné s 98 % porovnaných
Zásady ochrany osobních údajů na speciální stránce
K usnadnění nákupu mívají e-shopy sekci průvodce nákupem, která popisuje, jak postupovat.
Ano Shodné s 83 % porovnaných

Webovým stránkám e-shopu Dermacol.cz nechybí protokol HTTPS. Ten zabezpečuje přenos informací a neměl by chybět žádnému e-shopu.

E-shop má certifikát Ověřeno zákazníky, který zaručuje dostatek ověřených recenzí. Hodnocení tohoto obchodu tak pocházejí od opravdových zákazníků, což zvyšuje jeho důvěryhodnost.

Před nákupem je dobré mít pohromadě všechny důležité informace. U tohoto e-shopu je všechny najdete na webových stránkách. Díky tomu se můžete zorientovat v nabídce možností platby a dopravy, v reklamačním řádu, obchodních podmínkách a dalších informacích.

Pokud si chcete v rychlostí zkontrolovat, na kolik by vás vyšla doprava v tomto e-shopu, nebo jaké varianty plateb akceptuje, nemáme pro vás úplně dobrou zprávu. Obojí najdete pouze v obchodních podmínkách, což může znamenat poněkud delší hledání a často méně srozumitelný text.

Informace o reklamaci a možnostech vrácení zboží najdete pouze v obchodních podmínkách. Některé e-shopy je přitom mívají vysvětlené také na zvláštní stránce.

Samostatná stránka tohoto e-shopu je věnovaná zásadám ochrany osobních údajů. V některých obchodech bývají zásady ochrany osobních údajů a další informace dostupné v obchodních podmínkách, což není vždy úplně přehledné.

Další obsah a zákaznická podpora

NázevHodnota Porovnání s 138 recenzovanými produkty
Průvodce nákupem
K usnadnění nákupu mívají e-shopy sekci průvodce nákupem, která popisuje, jak postupovat.
Ne Shodné s 50 % porovnaných
Průvodce výběrem
Průvodce výběrem se věnuje specifikům výběru produktů, často bývá u specializovaných obchodů.
Ano Shodné s 18 % porovnaných
FAQ
Stránka s nejčastěji kladenými dotazy vám může ušetřit čas strávený komunikací se zákaznickou podporou. Najdete na ní totiž řešení nejčastějších problémů, se kterými se zákazníci při nákupu potýkají.
Ano Shodné s 50 % porovnaných
Poradna
Poradna v internetových obchodech bývá často věnovaná i jiným tématům, než je samotný nákup. Například v internetových lékárnách bývá poradna zaměřená na zdravotní problémy apod.
Ne Shodné s 81 % porovnaných
Blog/magazín
Blog nebo magazín patří mezi doplňkové zdroje informací na webu. Většinou obsahuje spíše zábavné nebo poučné články, recenze a informace o novinkách na trhu.
Ano Shodné s 59 % porovnaných
Chat
Při prohlížení některých e-shopů na vás vyskočí okénko chatu, jehož pomocí můžete snadno a rychle komunikovat se zákaznickou podporou.
Ano Shodné s 39 % porovnaných
Zákaznická linka
Zejména u větších e-shopů bývá na webových stránkách telefonní linka na zákaznickou podporu, která se hodí zejména pro rychlé dotazy nebo řešení problémů.
Ano Shodné s 95 % porovnaných

Ne webových stránkách e-shopu je průvodce výběrem, který vám pomůže s hledáním vhodného zboží.

Přidanou hodnotou webových stránek e-shopu je blog/magazín se zajímavými články a stránka FAQ, na které najdete odpovědi na nejčastější dotazy ohledně nákupu. Některé e-shopy mívají navíc také třeba poradnu.

Tento e-shop je ideálně vybavený na rychlou komunikaci se zákazníky. Na stránkách uvádí kontakt na zákaznickou linku a má také online chat, různé dotazy a problémy tak můžete řešit takřka okamžitě.

Komfort výběru

NázevHodnota Porovnání s 138 recenzovanými produkty
Mobilní aplikace
Mobilní aplikace internetových obchodů nebývají příliš časté a jejich stažení se vyplatí hlavně stálým zákazníkům, pro jednorázový nákup bývají vcelku zbytečné.
Ne Shodné s 86 % porovnaných
Přizpůsobení mobilnímu zobrazení
Moderní webové stránky už by měly být vhodně přizpůsobené prohlížení na mobilním telefonu. Bohužel to není pro všechny e-shopy pravidlem a nakupování přes telefon tak v některých případech může být velmi nepohodlné, až nemožné.
Ano Shodné s 94 % porovnaných
Funkce filtrace na telefonu
Také na mobilním telefonu by mělo fungovat filtrování produktů, které vám usnadní výběr.
Ano Shodné s 86 % porovnaných
Funkce řazení na telefonu
I při vybírání zboží na telefonu by měla fungovat funkce řazení, například podle ceny.
Ano Shodné s 92 % porovnaných
Filtrace
Filtrace je užitečný nástroj, kde si pomocí zvolených parametrů můžete rychle vytřídit produkty, které vyhovují vašim požadavkům. Aby byla filtrace efektivní, měla by zahrnovat dostatek parametrů, v takovém případě ji hodnotíme jako pokročilou. Základní filtrace umožňuje například selekci pouze podle značky nebo jen několika dalších kritérií.
Základní Shodné s 32 % porovnaných
Řazení podle ceny
Řazení podle ceny bývá u e-shopů nejčastější, slouží k lepší orientaci v nabídce produktů.
Ano Shodné s 94 % porovnaných
Řazení podle oblíbenosti
Řazení podle oblíbenosti většinou vychází z uživatelských hodnocení nebo prodávanosti produktu.
Ne Shodné s 36 % porovnaných
Řazení podle data
Řazení podle data umožňuje vyhledat na e-shopu novinky v nabídce.
Ano Shodné s 37 % porovnaných
Řazení podle slevy
Řazení podle výše slevy pomáhá vyhledat nejvýhodnější nabídku.
Ne Shodné s 76 % porovnaných
Řazení podle názvu
Řazení podle názvu pomáhá například při hledání konkrétního produktu.
Ne Shodné s 55 % porovnaných
Fotografie Ano Shodné s 100 % porovnaných
Možnost srovnání produktů
Užitečná funkce, díky které si můžete porovnat parametry dvou a více produktů.
Ne Shodné s 78 % porovnaných
Hodnocení zákazníků
Vždy je výhodou, když je u produktů alespoň číselné nebo bodové hodnocení.
Ano Shodné s 52 % porovnaných
Recenze zákazníků
Recenze zákazníků zprostředkovávají uživatelskou zkušenost a často bývají při výběru produktů rozhodující.
Ano Shodné s 42 % porovnaných
Diskuze u produktu
Diskuze u produktů slouží ke sdílení dotazů, recenzí a zkušeností.
Ne Shodné s 81 % porovnaných
Informace o dostupnosti/ předpokládané době dodání
Ideální je, když je u produktu rovnou uvedené předpokládané datum dodání. Pokud jej e-shopy neuvádějí, měly by mít alespoň informací, zda zboží je či není skladem.
Je/ není skladem Shodné s 45 % porovnaných

Internetový obchod Dermacol.cz nemá mobilní aplikaci, což možná některé zákazníky zklame. Nakupování přes smartphone by ale stále mělo být dostatečně komfortní, stránky e-shopu jsou totiž přizpůsobené mobilnímu zobrazení.

Aby byl proces nákupu přes smartphone plnohodnotný, potřebujete funkci filtrace a řazení. Tento e-shop má v mobilním rozhraní obojí, a selekce vyhovujících produktů tak bude otázkou chvilky.

Pro pohodlné vyhledávání produktů by měla být filtrace na stránkách e-shopu dostatečně obsáhlá. Tento obchod má filtraci pouze základní. To znamená, že je v ní zahrnuto jen několik obecnějších parametrů, které vám sice výběr produktu usnadní, ale nezúží jej tolik, jako filtrace pokročilá.

Zákazníci se při nákupu často orientují podle ceny nebo hodnocení produktů. Populární je také možnost si zboží na základě těchto informací seřadit, tedy např. od nejlépe hodnocených nebo nejlevnější kusů. Z těchto dvou možností ale e-shop nabízí pouze řazení podle ceny.

Nejčastěji se sice v e-shopech setkáte s řazením podle ceny a oblíbenosti, někdy ale bývají v nabídce i jiné parametry. Například tento e-shop umožňuje řazení podle data, jiné potom mívají třeba také řazení podle názvu nebo výše slevy.

Zprostředkování uživatelské zkušenosti je při nakupování na internetu, kdy si nemůžete zboží sami osahat, velkým přínosem. Chválíme proto, že se u produktů v e-shopu dočkáte hodnocení od zákazníků i slovních recenzí.

Užitečná bývá také diskuze, která dobře poslouží, pokud se vám nechce hned volat zákaznickou podporu, nebo se zkrátka chcete podívat, jaké postřehy mají další zákazníci. V tomto e-shopu ji ale nenajdete.

Pokud si otevřete stránku nějakého produktu, uvidíte na ní informaci, zda zboží je či není skladem. To hodnotíme pozitivně, ačkoliv v některých e-shopech rovnou vidíte i orientační datum, kdy by vám mohlo být zboží doručeno.

Nákup, doručení a vrácení zboží

NázevHodnota Porovnání s 138 recenzovanými produkty
Nutnost registrace
Zejména při jednorázovém nákupu může být nutnost registrace poněkud obtěžující. Výhodou proto je, když e-shopy umožňují i nákup bez registrace.
Ne Shodné s 90 % porovnaných
Souhlas s použitím e-mailu
Nákupem často automaticky vyjadřujete souhlas se zasíláním marketingových zpráv. Některé e-shopy vám ale dávají na výběr, zda s použitím vašeho e-mailu k reklamním účelům souhlasíte.
Ne Shodné s 44 % porovnaných
Platba kartou
Platba kartou je jednou z nejpopulárnějších možností platby na internetu.
Ano Shodné s 94 % porovnaných
Platba převodem
Platba převodem může být oproti jiným metodám pomalejší.
Ano Shodné s 88 % porovnaných
Platba na dobírku
Platbu na dobírku je vhodné zvolit zejména při prvním nákupu v daném e-shopu. Pokud obchod platbu na dobírku neumožňuje, může to být trochu podezřelé.
Ano Shodné s 86 % porovnaných
Vyzvednutí na pobočce
Některé e-shopy umožňují vyzvednutí v kamenné pobočce obchodu. To může být zdarma nebo za poplatek, většinou spíše symbolický.
Zdarma Shodné s 52 % porovnaných
Počet poboček
Uvádí orientační počet kamenných poboček daného e-shopu.
8 Shodné s 1 % porovnaných
Česká pošta
Česká pošta bývá jedním z nejběžnějších doručovatelů, i když řada e-shopů už využívá soukromé doručovací služby. Ideální je, pokud má zákazník na výběr mezi několika různými doručovateli.
Ne Shodné s 36 % porovnaných
Dopravní společnost Ano Shodné s 92 % porovnaných
Zásilkovna
Zásilkovna umožňuje zaslání balíčku na výdejnu, kde si jej můžete vyzvednout, až se vám to bude hodit.
Ne Shodné s 56 % porovnaných
Uloženka
Uloženka a další výdejny suplují kamenné pobočky e-shopů, objednané zboží si sami vyzvednete ve volném čase.
Ne Shodné s 91 % porovnaných
Lhůta na vrácení
Po převzetí zboží máte zákonem garantovanou 14denní lhůtu na odstoupení od smlouvy a vrácení zboží. Některé e-shopy tuto lhůtu ještě prodlužují, mnohdy i několikanásobně.
14 Dní Nejnižší hodnota mezi porovnávanými (24 Dní průměr)
Možnost bezplatného vrácení
Vracení zboží zpět prodejci probíhá na náklady kupujícího. Některé obchody ale umožňují toto vrácení zdarma, ať už na pobočce, nebo díky speciálnímu štítku, se kterým můžete balík odeslat poštou nebo dopravcem na náklady prodejce.
Neuvedeno

K nákupu v obchodě Dermacol.cz se nemusíte registrovat, to je výhoda zejména pokud služeb e-shopu využíváte jednorázově a chcete si ušetřit čas strávený vyplňováním registračního formuláře.

Při nákupu nemáte možnost odmítnou používání vaší e-mailové adresy marketingovým účelům. To není u e-shopů zcela výjimečné, přívětivější varianta ale je, když dá e-shop zákazníkovi na výběr.

Nejčastěji se při nákupech na internetu setkáte se třemi typy plateb - kartou, převodem nebo na dobírku. E-shop Dermacol.cz nabízí všechny tři varianty a záleží tak jen na vašich preferencích.

K osobnímu odběru zboží můžete využít kamenné pobočky e-shopu. Některé internetové obchody spolupracují také se sítí výdejen Uloženka a Zásilkovna, to ale pro tento e-shop neplatí.

Pokud si chcete zboží nechat doručit na konkrétní adresu, můžete v případě tohoto obchodu využít služeb dopravní společnosti. Některé e-shopy spolupracují také s Českou poštou, tento ji ale mezi možnostmi doručení nemá.

Na odstoupení od smlouvy máte pouze čtrnáctidenní lhůtu, kterou stanovuje zákon. To není vyloženě špatně, některé obchody ale zákazníkům vycházejí vstříc a tuto lhůtu i několikanásobně prodlužují.

71%
Hodnocení produktů počítame na základě jeho technických parametrů, testů a uživatelských recenzí.
Dermacol.cz 105. místo z 138
Do e-shopu

Další podobné recenze

Obrázek produktu KnihyKazda.cz
KnihyKazda.cz
71%
Hodnocení produktů počítame na základě jeho technických parametrů, testů a uživatelských recenzí.
103. místo z 138 Přečíst recenzi
  • Doručení přes Zásilkovnu
  • Platba na dobírku
  • Komfortní nákup přes telefon
  • Nákup bez registrace
  • Uživatelské recenze
  • Zákaznická linka
  • Hobby
Do e-shopu
Obrázek produktu AlpinePro.cz
AlpinePro.cz
71%
Hodnocení produktů počítame na základě jeho technických parametrů, testů a uživatelských recenzí.
104. místo z 138 Přečíst recenzi
  • Vyzvednutí na pobočce
  • Ověřeno zákazníky
  • Platba na dobírku
  • Komfortní nákup přes telefon
  • Nákup bez registrace
  • Zákaznická linka
  • Sport
Do e-shopu
Obrázek produktu Calzedonia.com
Calzedonia.com
71%
Hodnocení produktů počítame na základě jeho technických parametrů, testů a uživatelských recenzí.
106. místo z 138 Přečíst recenzi
  • Komfortní nákup přes telefon
  • Nákup bez registrace
  • Prodloužená lhůta na vrácení
  • Vynikající dostupnost informací
  • Zákaznická linka
  • Chat
  • Móda
Do e-shopu