Obrázek produktu Blancheporte.cz

Recenze Blancheporte.cz

  • Doručení přes Zásilkovnu
  • Platba na dobírku
  • Komfortní nákup přes telefon
  • Nákup bez registrace
  • Zákaznická linka
  • Chat
  • Móda
  • +0 +3
Obrázek produktu Blancheporte.cz
72%
Hodnocení produktů počítame na základě jeho technických parametrů, testů a uživatelských recenzí.
95. místo z 138
Hodnocení
95. místo z 138
Detail hodnocení
  • 81 %
    Důvěryhodnost a dostupnost informací
    Zahrnuje parametry, které vypovídají o důvěryhodnosti webu a dostupnosti informací, jako je například protokol HTTPS nebo dostupnost obchodních podmínek, zásad ochrany osobních údajů a dalších informací na webu.
  • 95 %
    Nákup přes mobil
    Hodnotí přizpůsobení webu mobilnímu zobrazení, tedy zda mají webové stránky odpovídající nastavení při prohlížení na mobilu a jestli v tomto rozhraní fungují důležité nástroje, jako je filtrace nebo řazení.
  • 60 %
    Komfort výběru a nákupu
    Dává dohromady možnosti řazení, možnosti filtrace, přítomnost uživatelských recenzí, varianty platby a další parametry, které ovlivňují komfort výběru a nákupu zboží.
  • 49 %
    Doručení a vrácení zboží
    Dává dohromady parametry, které vypovídají o dopravě a vrácení zboží, jako jsou možnosti dopravy, délku lhůty na odstoupení od smlouvy a možnost bezplatného vrácení.
parametry
  • Přizpůsobení mobilnímu zobrazení
    Ano
  • Zákaznická linka
    Ano
  • Chat
    Ano
  • Počet recenzí na Heurece
    13116 Recenzí
Obsah
  1. Důvěryhodnost a dostupnost informací
  2. Další obsah a zákaznická podpora
  3. Komfort výběru
  4. Nákup, doručení a vrácení zboží
  5. Podobné recenze
Klady
  • Má velký počet zákaznických recenzí
  • Lze pohodlně nakoupit i na telefonu
  • K nákupu není třeba registrace
  • Uvádí, zda je zboží skladem
  • Nechybí zabezpečení stránek
  • Možnost komunikace přes zákaznickou linku
  • Doprava na výdejnu Zásilkovny
  • Možnost platit na dobírku
  • Součástí webu je sekce se zajímavými články
  • Na stránkách je průvodce nákupem
  • U produktů nechybí zákaznické hodnocení
  • Webové stránky mají okénko chatu
Zápory
  • Není členem programu Ověřeno zákazníky
  • Automatický souhlas s použitím e-mailové adresy
  • Zboží nelze převzít na pobočce
  • Není možné porovnat produkty
  • Nenabízí prodlouženou lhůtu na vrácení zboží
  • Zboží je nutné vrátit na vlastní náklady

Důvěryhodnost a dostupnost informací

NázevHodnota Porovnání s 138 recenzovanými produkty
HTTPS
Protokol HTTPS by dnes neměl žádnému e-shopu chybět. Zabezpečuje přenos dat, tedy například i vašich osobních nebo platebních údajů.
Ano Shodné s 100 % porovnaných
Ověřeno zákazníky Heureka
Certifikát Ověřeno zákazníky získávají e-shopy, které mají dostatek aktuálních kladných recenzí. Hodnocení těchto e-shopů je ověřené, to znamená, že recenze pocházejí od reálných zákazníků.
Ne Shodné s 31 % porovnaných
Počet recenzí na Heurece
Vysoký počet recenzí, například v řádu tisíců, dodává e-shopu na důvěryhodnosti. Žádné nebo jen několik recenzí je třeba brát s větší rezervou.
13116 Recenzí Vyšší než 83 % porovnaných (10 464 Recenzí průměr)
Obchodní podmínky na webu
Každý internetový obchod by měl mít na webo volně dostupné obchodní podmínky. Pokud nejsou na webových stránkách dohledatelné, snižuje to důvěryhodnost e-shopu.
Ano Shodné s 99 % porovnaných
Informace o platbě na webu
Při nákupu dříve či později zjistíte, jakými metodami můžete za zboží zaplatit. Pro ušetření času je ale lepší vědět tuto informaci už dopředu, kdy se rovnou můžete rozhodnout, jestli vám dané možnosti placení vyhovují.
Ano Shodné s 98 % porovnaných
Informace o platbě na speciální stránce
Nejdůležitější informace by měly být uvedené v obchodních podmínkách e-shopu. Ty ale nejsou vždy dvakrát přehledné a srozumitelné, často se tak můžete setkat i s vysvětlením daných informací mimo obchodní podmínky, třeba v nějakém průvodci nákupem.
Ne Shodné s 18 % porovnaných
Informace o dopravě na webu
Při rozhodování mezi několika e-shopy bývá nabídka a cena dopravy často stěžejní. Proto by měly být tyto informace dostupné na webu ještě před samotným nákupem, ne vždy tomu tak ale je.
Ano Shodné s 99 % porovnaných
Informace o dopravě na speciální stránce
Hodnotíme, zda jsou informace o dopravě dohledatelné mimo obchodní podmínky. V některých e-shopech bývají informace o nákupu na zvláštních stránkách v trochu stravitelnější formě.
Ne Shodné s 9 % porovnaných
Informace o reklamaci na webu
Na stránkách e-shopu by neměly chybět informace o reklamaci.
Ano Shodné s 99 % porovnaných
Informace o reklamaci na speciální stránce
Reklamační řád by měl být snadno dohledatelný na stránkách e-shopu, abyste při reklamaci hned věděli, jak postupovat.
Ano Shodné s 76 % porovnaných
Informace o vrácení na webu
Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží by mělo být co nejjednodušší a nejrychlejší. Proto je potřeba, aby na stránkách obchodu nechyběly informace, jak postupovat při odstoupení od smlouvy.
Ano Shodné s 99 % porovnaných
Informace o vrácení na speciální stránce
E-shopy často mívají speciální stránku určenou informacím o odstoupení od smlouvy, mnohdy i v kombinaci s reklamačním řádem.
Ne Shodné s 41 % porovnaných
Zásady ochrany osobních údajů na webu
Zásady ochrany osobních údajů mohou být součástí obchodních podmínek, nebo uvedené zvlášť na speciální stránce.
Ano Shodné s 98 % porovnaných
Zásady ochrany osobních údajů na speciální stránce
K usnadnění nákupu mívají e-shopy sekci průvodce nákupem, která popisuje, jak postupovat.
Ano Shodné s 83 % porovnaných

Nakupování v e-shopu bez protokolu HTTPS bychom příliš nedoporučili, takový web totiž není náležitě zabezpečený. Dobrou zprávou je, že e-shop Blancheporte.cz protokol HTTPS nepostrádá.

Obchod není držitelem certifikátu Ověřeno zákazníky. To znamená, že recenze tohoto e-shopu nejsou ověřené a není tak jisté, zda pocházejí od reálných zákazníků.

Před nákupem je dobré si dopředu zjistit důležité informace, jako jsou například podmínky vrácení a reklamace nebo zásady ochrany osobních údajů. Všechny důležité informace najdete na webových stránkách obchodu.

Možnosti platby a dopravy najdete pouze v obchodních podmínkách. Některé e-shopy pro ně mají samostatnou stránku, což často usnadní vyhledávání.

Už před samotným nákupem byste si měli prostudovat podmínky reklamace a odstoupení od smlouvy. Je také vhodné, když jsou v dané situaci snadno k dohledání. Proto kladně hodnotíme to, že má e-shop informace o reklamaci na zvláštní stránce, kde je často najdete rychleji než v obchodních podmínkách. Naopak info o vrácení získáte pouze z obchodních podmínek.

E-shop Blancheporte.cz věnoval zásadám ochrany osobních údajů zvláštní stránku, což znamená, že je poměrně rychle najdete a nemusíte po nich pátrat v obchodních podmínkách.

Další obsah a zákaznická podpora

NázevHodnota Porovnání s 138 recenzovanými produkty
Průvodce nákupem
K usnadnění nákupu mívají e-shopy sekci průvodce nákupem, která popisuje, jak postupovat.
Ano Shodné s 50 % porovnaných
Průvodce výběrem
Průvodce výběrem se věnuje specifikům výběru produktů, často bývá u specializovaných obchodů.
Ne Shodné s 81 % porovnaných
FAQ
Stránka s nejčastěji kladenými dotazy vám může ušetřit čas strávený komunikací se zákaznickou podporou. Najdete na ní totiž řešení nejčastějších problémů, se kterými se zákazníci při nákupu potýkají.
Ne Shodné s 50 % porovnaných
Poradna
Poradna v internetových obchodech bývá často věnovaná i jiným tématům, než je samotný nákup. Například v internetových lékárnách bývá poradna zaměřená na zdravotní problémy apod.
Ne Shodné s 81 % porovnaných
Blog/magazín
Blog nebo magazín patří mezi doplňkové zdroje informací na webu. Většinou obsahuje spíše zábavné nebo poučné články, recenze a informace o novinkách na trhu.
Ano Shodné s 59 % porovnaných
Chat
Při prohlížení některých e-shopů na vás vyskočí okénko chatu, jehož pomocí můžete snadno a rychle komunikovat se zákaznickou podporou.
Ano Shodné s 39 % porovnaných
Zákaznická linka
Zejména u větších e-shopů bývá na webových stránkách telefonní linka na zákaznickou podporu, která se hodí zejména pro rychlé dotazy nebo řešení problémů.
Ano Shodné s 95 % porovnaných

Pro usnadnění nákupu má e-shop na svých stránkách průvodce nákupem, do kterého se můžete podívat, když si nebudete vědět rady.

Na webových stránkách tohoto obchodu najdete blog/magazín se zajímavými články. Některé e-shopy mívají také stránku s FAQ (nejčastěji kladenými dotazy), kde bývají vysvětlené různé potíže, na které můžete při nákupu narazit, popřípadě poradnu, která často pomáhá i s tématy mimo nákup.

Komunikace se zákazníkem vypovídá hodně o spolehlivosti e-shopu. Na webových stránkách by měl být vždy nějaký kontakt, v tomto případě je nejrychlejším spojením na zákaznickou podporu vyskakovací okénko chatu, popřípadě telefonní kontakt, který najdete na webu.

Komfort výběru

NázevHodnota Porovnání s 138 recenzovanými produkty
Mobilní aplikace
Mobilní aplikace internetových obchodů nebývají příliš časté a jejich stažení se vyplatí hlavně stálým zákazníkům, pro jednorázový nákup bývají vcelku zbytečné.
Ne Shodné s 86 % porovnaných
Přizpůsobení mobilnímu zobrazení
Moderní webové stránky už by měly být vhodně přizpůsobené prohlížení na mobilním telefonu. Bohužel to není pro všechny e-shopy pravidlem a nakupování přes telefon tak v některých případech může být velmi nepohodlné, až nemožné.
Ano Shodné s 94 % porovnaných
Funkce filtrace na telefonu
Také na mobilním telefonu by mělo fungovat filtrování produktů, které vám usnadní výběr.
Ano Shodné s 86 % porovnaných
Funkce řazení na telefonu
I při vybírání zboží na telefonu by měla fungovat funkce řazení, například podle ceny.
Ano Shodné s 92 % porovnaných
Filtrace
Filtrace je užitečný nástroj, kde si pomocí zvolených parametrů můžete rychle vytřídit produkty, které vyhovují vašim požadavkům. Aby byla filtrace efektivní, měla by zahrnovat dostatek parametrů, v takovém případě ji hodnotíme jako pokročilou. Základní filtrace umožňuje například selekci pouze podle značky nebo jen několika dalších kritérií.
Pokročilá Shodné s 58 % porovnaných
Řazení podle ceny
Řazení podle ceny bývá u e-shopů nejčastější, slouží k lepší orientaci v nabídce produktů.
Ano Shodné s 94 % porovnaných
Řazení podle oblíbenosti
Řazení podle oblíbenosti většinou vychází z uživatelských hodnocení nebo prodávanosti produktu.
Ano Shodné s 63 % porovnaných
Řazení podle data
Řazení podle data umožňuje vyhledat na e-shopu novinky v nabídce.
Ne Shodné s 62 % porovnaných
Řazení podle slevy
Řazení podle výše slevy pomáhá vyhledat nejvýhodnější nabídku.
Ne Shodné s 76 % porovnaných
Řazení podle názvu
Řazení podle názvu pomáhá například při hledání konkrétního produktu.
Ne Shodné s 55 % porovnaných
Fotografie Ano Shodné s 100 % porovnaných
Možnost srovnání produktů
Užitečná funkce, díky které si můžete porovnat parametry dvou a více produktů.
Ne Shodné s 78 % porovnaných
Hodnocení zákazníků
Vždy je výhodou, když je u produktů alespoň číselné nebo bodové hodnocení.
Ano Shodné s 52 % porovnaných
Recenze zákazníků
Recenze zákazníků zprostředkovávají uživatelskou zkušenost a často bývají při výběru produktů rozhodující.
Ne Shodné s 57 % porovnaných
Diskuze u produktu
Diskuze u produktů slouží ke sdílení dotazů, recenzí a zkušeností.
Ne Shodné s 81 % porovnaných
Informace o dostupnosti/ předpokládané době dodání
Ideální je, když je u produktu rovnou uvedené předpokládané datum dodání. Pokud jej e-shopy neuvádějí, měly by mít alespoň informací, zda zboží je či není skladem.
Je/ není skladem Shodné s 45 % porovnaných

Každý, kdo někdy nakupoval přes prohlížeč na mobilním telefonu ví, že pokud nejsou stránky e-shopu vhodně přizpůsobené mobilnímu zobrazení, nákup je velmi nepohodlný, často až nemožný. Dobrou zprávou proto je, že e-shop Blancheporte.cz má stránky přizpůsobené mobilnímu zobrazení. U některých e-shopů se můžete setkat také s mobilní aplikací, to ale není tento případ.

Při prohlížení webových stránek na mobilu můžete pohodlně filtrovat i řadit produkty. U některých e-shopů tyto možnosti při prohlížení na mobilu chybí.

Bez filtrace už se dnes většina e-shopů neobejde. Záleží ale také, jak je filtrování detailní. Filtrace tohoto e-shopu zahrnuje dostatek parametrů pro snadný výběr toho, co potřebujete.

Na webu každého e-shopu by neměl chybět alespoň nějaký systém řazení produktů. Pravděpodobně nejpopulárnější je řazení podle ceny a podle oblíbenosti. Z těchto dvou kritérií nabízí e-shop Blancheporte.cz obojí.

Řazení podle data, názvu nebo výše slevy nebývá až tak obvyklé, ale v některých případech mohou být tyto varianty velmi užitečné. Z těchto tří možností e-shop Blancheporte.cz nenabízí ani jednu.

U produktů se dočkáte hodnocení od zákazníků. Zprostředkování uživatelské zkušenosti je při nakupování na internetu, kdy si nemůžete zboží sami osahat, velkým přínosem. Některé e-shopy dávají prostor také ke slovnímu hodnocení, pro tento obchod to ale neplatí.

Kromě diskuzních fór na internetu bývají k dotazům a sdělování zkušeností určení i diskuze přímo v e-shopu. Tento e-shop ale prostor k diskuzi neposkytuje.

E-shopy u svého zboží většinou uvádějí přímo u produktů přibližné datum doručení, nebo alespoň informaci, zda zboží je či není skladem. Na stránkách s produkty v tomto e-shopu najdete pouze informaci, zda je zboží skladem. Přibližnou dobu doručování pak můžete odhadovat například z informací o dopravě, pohodlnější by ale samozřejmě bylo mít rovnou uvedené orientační datum dodání.

Nákup, doručení a vrácení zboží

NázevHodnota Porovnání s 138 recenzovanými produkty
Nutnost registrace
Zejména při jednorázovém nákupu může být nutnost registrace poněkud obtěžující. Výhodou proto je, když e-shopy umožňují i nákup bez registrace.
Ne Shodné s 90 % porovnaných
Souhlas s použitím e-mailu
Nákupem často automaticky vyjadřujete souhlas se zasíláním marketingových zpráv. Některé e-shopy vám ale dávají na výběr, zda s použitím vašeho e-mailu k reklamním účelům souhlasíte.
Ne Shodné s 44 % porovnaných
Platba kartou
Platba kartou je jednou z nejpopulárnějších možností platby na internetu.
Ano Shodné s 94 % porovnaných
Platba převodem
Platba převodem může být oproti jiným metodám pomalejší.
Ano Shodné s 88 % porovnaných
Platba na dobírku
Platbu na dobírku je vhodné zvolit zejména při prvním nákupu v daném e-shopu. Pokud obchod platbu na dobírku neumožňuje, může to být trochu podezřelé.
Ano Shodné s 86 % porovnaných
Vyzvednutí na pobočce
Některé e-shopy umožňují vyzvednutí v kamenné pobočce obchodu. To může být zdarma nebo za poplatek, většinou spíše symbolický.
Ne Shodné s 39 % porovnaných
Česká pošta
Česká pošta bývá jedním z nejběžnějších doručovatelů, i když řada e-shopů už využívá soukromé doručovací služby. Ideální je, pokud má zákazník na výběr mezi několika různými doručovateli.
Ano Shodné s 63 % porovnaných
Dopravní společnost Ano Shodné s 92 % porovnaných
Zásilkovna
Zásilkovna umožňuje zaslání balíčku na výdejnu, kde si jej můžete vyzvednout, až se vám to bude hodit.
Ano Shodné s 43 % porovnaných
Uloženka
Uloženka a další výdejny suplují kamenné pobočky e-shopů, objednané zboží si sami vyzvednete ve volném čase.
Ne Shodné s 91 % porovnaných
Lhůta na vrácení
Po převzetí zboží máte zákonem garantovanou 14denní lhůtu na odstoupení od smlouvy a vrácení zboží. Některé e-shopy tuto lhůtu ještě prodlužují, mnohdy i několikanásobně.
14 Dní Nejnižší hodnota mezi porovnávanými (24 Dní průměr)
Možnost bezplatného vrácení
Vracení zboží zpět prodejci probíhá na náklady kupujícího. Některé obchody ale umožňují toto vrácení zdarma, ať už na pobočce, nebo díky speciálnímu štítku, se kterým můžete balík odeslat poštou nebo dopravcem na náklady prodejce.
Ne Shodné s 61 % porovnaných

E-shop Blancheporte.cz dává zákazníkům na výběr, zda se k nákupu chtějí nebo nechtějí zaregistrovat. To hodnotíme pozitivně, ne každý se totiž chce zdržovat s registrací, k té se navíc často pojí zasílání reklamních e-mailů.

Nákupem v tomto e-shopu automaticky vyjadřujete souhlas se zasíláním marketingových zpráv na vaši e-mailovou adresu. Odběr těchto e-mailů samozřejmě můžete dodatečně odhlásit, bylo by ale lepší, vždy je ale lepší, když dá e-shop zákazníkům na výběr, zda s použitím svého e-mailu k marketingovým účelům souhlasí nebo ne.

Platit můžete v tomto e-shopu všemi standardními možnostmi, tedy jak kartou, tak i převodem nebo na dobírku. Záleží tedy na vašich preferencích, pokud jde ale o váš první nákup v daném e-shopu a nejste si úplně jistí jeho spolehlivostí, doporučujeme platit spíše na dobírku.

Balíček si můžete nechat zaslat na některou z výdejen Zásilkovny. Na rozdíl od jiných e-shopů ale tento obchod nemá vlastní pobočky, ani nespolupracuje s Uloženkou.

Internetových obchod využívá jak služeb České pošty, tak služeb dopravní společnosti. Pokud tedy si chcete zboží nechat zaslat na vaši adresu, můžete vybírat z několika různých dopravců.

Lhůta na odstoupení od smlouvy je ze zákona 14 dní od převzetí zboží. Tento e-shop stanovenou lhůtu dodržuje, některé konkurenční obchody ji ale dokonce prodlužují, často i několikanásobně.

72%
Hodnocení produktů počítame na základě jeho technických parametrů, testů a uživatelských recenzí.
Blancheporte.cz 95. místo z 138
Do e-shopu

Další podobné recenze

Obrázek produktu DEK.cz
DEK.cz
73%
Hodnocení produktů počítame na základě jeho technických parametrů, testů a uživatelských recenzí.
93. místo z 138 Přečíst recenzi
  • Vyzvednutí na pobočce
  • Ověřeno zákazníky
  • Komfortní nákup přes telefon
  • Vynikající dostupnost informací
  • Zákaznická linka
  • Potraviny
  • Bydlení
  • Hobby
Do e-shopu
Obrázek produktu Astoreo.cz
Astoreo.cz
72%
Hodnocení produktů počítame na základě jeho technických parametrů, testů a uživatelských recenzí.
94. místo z 138 Přečíst recenzi
  • Doručení přes Zásilkovnu
  • Ověřeno zákazníky
  • Platba na dobírku
  • Komfortní nákup přes telefon
  • Nákup bez registrace
  • Prodloužená lhůta na vrácení
  • Zákaznická linka
  • Chat
  • Kosmetika
  • Móda
  • Pro děti
  • Chovatelské potřeby
  • Bydlení
  • Dárky
Do e-shopu
Obrázek produktu BatohBobby.cz
BatohBobby.cz
72%
Hodnocení produktů počítame na základě jeho technických parametrů, testů a uživatelských recenzí.
96. místo z 138 Přečíst recenzi
  • Vyzvednutí na pobočce
  • Doručení přes Zásilkovnu
  • Ověřeno zákazníky
  • Platba na dobírku
  • Nákup bez registrace
  • Uživatelské recenze
  • Móda
Do e-shopu